Lietuvos ateitį keičia bendruomeniški verslai ir organizacijos: neįtikėtina, kiek nuveikė nuo įstojimo į ES Bendruomeniškumas – vienas pagrindinių kokybiško visuomenės gyvenimo pamatų. Įsitraukti į visuomenės veiklą ir būti bendruomeniški gali ne tik žmonės, bet ir verslai bei organizacijos. Lietuvos įstojimo į Europos Sąjungą (ES) dvidešimtmečio proga kviečiame prisiminti viso laikotarpio geriausius ES fondų investicijų Lietuvoje projektus, kurie buvo įvertinti būtent už bendruomeniškumą.
Neįtikėtinus paveikslus ant nagų piešianti radijo technikė iš klienčių sulaukia klausimų apie V. Putiną
Edita rado, kaip į kaimą parsivilioti 10 metų vilkiką vairavusį sutuoktinį: „Geriau turėsiu vyrą namie nei butą Kaune“
Patalpos grožio salonui atsirado greičiau nei planas, kaip viską dėlioti – štai kur nuvedė į Vilnių atsikėlusios šeimos drąsa
„SUVIO“ aprangos prekės ženklo įkūrėja: „Kai rūbas atspindi žmogaus asmenybę, jis tampa tinkamas visoms progoms“
Drabužių prekės ženklą įkūrusi Vaida: „Vaikų šiandien nebeaprengsi bet kuo, todėl reikia pasistengti juos nustebinti“
Mezginių prekių ženklo įkūrėja: „Jeigu jau dviračio neišrasime, tai kurkime ypatingą santykį su savo klientais“