Visa tai – festivalio „nowJapan“, kuris šiais metais skelbiasi netikėtos kultūros festivaliu, komunikacijos kampanijos dalis.
„Reklaminėje kampanijoje išnaudojome puikiai pažįstamą naratyvą, kai žvaigždė iš vakarų japoniškoje reklamoje tampa keistu ir spalvingu personažu.
Tai jau yra patyrę tokie žinomi aktoriai kaip Catherine Zeta-Jones, Leonardas DiCaprio. Šia kampanija norime netikėtai pakviesti į šių metų festivalį „nowJapan“, vyksiantį rugsėjo 10-11 d., Vilniuje“, – atskleidė reklaminės kampanijos idėjos sumanytojos, interaktyvių sprendimų agentūros ENTER AGENCY vadovas Vaidotas Valantiejus.
„Didžiausias iššūkis buvo tai, jog visas šiandienos Japonijos turinys daugeliui lietuvių atrodo gan santūrus, tačiau mes norime parodyti būtent tai, kuo Japonija šiandien gyvena, kokia ta nūdienos kultūra.
Žiūrėjome ir dabartines japoniškas reklamas, kurios yra daugiau vaidybinės, su spalvinga grafika. Jose animacijos pagalba sukuriamas visai kitas pasaulis, gausiai naudojami intensyvūs garsiniai efektai“, – sakė V.Valantiejus.
Pirmą kartą kalbėjęs japoniškai aktorius ir laidų vedėjas Mantas Stonkus sakė, kad į daug ką gyvenime žiūri su humoru.
„Sutikau dalyvauti reklamos filmavime, kadangi japoniškos reklamos ryškiai skiriasi nuo europietiškų ar net amerikietiškų. Paprastai ten vienas aktorius per kelias sekundes gali įkūnyti net kelis herojus, kurie visi spalvingi ir ekspresyvūs – toks iššūkis turėtų sudominti daugelį aktorių“, – sakė Mantas Stonkus.
Filmuotą medžiagą galite pamatyti čia.
Reklamoje Mantas pristato japonišką gėrimą AMENO AMASA (liet lietaus saldumas), kurio pavadinimas koduoja ir jungia Lietuvą ir Japoniją: lietus – nes čia Lietuva, čia lietus lyja, o šiandienos Japonija – saldi savo spalvingumu, teatrališkumu kasdienoje.
Gėrimas taip pat simbolizuoja, jog per dvi dienas „nowJapan“ metu bus parodyta ir sukoncentruota tai, kad yra šiandienos Japonija, kaip ji yra čia, Lietuvoje.
Reklamoje nusifilmavo ir šuo Kostas.
„Smagūs faktai – klipe nusifilmavo ir keletas Lietuvoje gyvenančių japonų, kurie iš pradžių galvojo, kad kuriama tikro japoniško gėrimo reklama Japonijos rinkai.
Taip pat turime ir netradicinį aktorių – Šiba Inu veislės keturkojį Kostą. Ši veislė itin populiari Japonijoje ir daugeliu atvejų identifikuojama kaip japoniška.
Visų jų ir likusios kūrybinės komandos pagalba – turime beveik tikrą japonišką klipą, kurį rodo lietuviška TV“, – pasakoja V.Valantiejus.
Netradiciniam video klipui sukurti, buvo suburta komanda: PRIME FIELD ir režisierius Andrius Lekavičius, grafikos specialistas, animatorius Karolis Kveselis.
Festivalis „nowJapan“ – madingiems, ištroškusiems naujovių, spalvų kviečia visa tai atrasti rugsėjo 10-11 d., taip pat pasisemti įkvėpimo, o šeimoms – smagiai praleisti laiką kartu su mažaisiais.