Šį antradienio vakarą 20 val. LNK laidoje „Bus visko“ – išskirtinis interviu su praėjusiais metais Dakare sublizgėjusiu ir 11-ąją vietą užėmusiu Vaidotu, ne tik apie jo santykius su televizijos laidų ir renginių vedėja, „Mis Lietuva“ Gabriele Martirosian, bet ir apie legendinio ralio užkulisius. Šio ralio istorijoje būta ir itin spalvingų pavardžių.
„1980-aisiais starto sąraše buvo Geležinės ledi Margaret Thatcher sūnus. Nelabai jam pasisekė, pasiklydo, po to šešias dienas jo ieškojo. Prieš keletą metų startavo F1 lenktynininkas Fernando Alonso, taip pat daug dėmesio sulaukė. Šiemet bus 45-asis „Dakaras“, statistiškai tai antras žinomiausias automobilių sporto prekės ženklas po „Formulės 1“, todėl kasmet pritraukia naują mėgėjų auditoriją. Sportininkų, kurie gal išvis nevažiavę, o gal važiavę kitose sporto šakose. Automobilistams Dakaro ralis yra kaip olimpiada, kurioje visi nori išbandyti savo jėgas ir ištvermę“, – kalbės V. Žala.
Laidos metu vyras prabils ir apie pavojingiausias Dakaro ralio situacijas. „Viena trauma gąsdina ne tik mane, bet ir visus lenktynininkus, tai baimė pražiopsoti kopos lūžį. Kai tu leki dykuma, yra tam tikrų vietų, kuriose vidutinis greitis yra nemažas, važiuoji lygiu paviršiui ir staiga kopa lūžta žemyn, įsivaizduokit, krenti kaip nuo 3 ar 5 aukštų pastato. Toks šuolis tavęs gali laukti. Ir jeigu tuo momentu pražiopsosi stabdymo tašką, tai bus skrydis be sparnų“.
Vaidotas prabils ir apie kainas bei atskleis, kiek pinigų su komanda kasmet pakloja norėdami dalyvauti Dakaro ralyje. „Organizatorių mokesčiams pastaraisiais metais sumokėdavom apie 100 tūkst., liūto dalis yra mokesčiai už ekipažo startą „Dakare“. Į starto mokesčius įeina technikos transportavimas iš Europos, maitinimas, sauga. Pavyzdžiui, organizatoriai užtikrina, kad nelaimės atveju tu būsi pasiektas per 15 min. Turint omeny, kad greičio ruožas gali siekti 500 km, tai yra įspūdingas pažadas saugumo atžvilgiu. Reikia krūvos sraigtasparnių ir visas tas karavanas turi kiekvieną dieną sekti. Tada pradedi suprasti, kad tokį renginį tokiu masteliu suorganizuoti kainuoja didelius pinigus, ir kodėl tie startiniai mokesčiai tokie žvėriškai dideli“.