„Trajektorijos“ vadovas – prekyba „Pigu.lt“ e. prekyvietėje pasiteisino

2024 m. gegužės 16 d. 10:12
Nuo prekybos starto 1993 metais laidiniais telefonais ir kavamalėmis iki didžiausio „Pigu.lt“ Marketplace. pardavėjo titulo smulkios buitinės technikos kategorijoje šiemet. Tokį kelią nuėjo įmonė „Trajektorija“, per e. prekyvietę dabar sėkmingai prekiaujanti visose Baltijos šalyse ir Suomijoje.
Daugiau nuotraukų (10)
Atskleidė populiariausias prekes
„Šiuo metu populiariausios mūsų prekės, kurias parduodame e. prekybos centre „Pigu.lt“ – elektrinis virdulys ir radijo imtuvas. Nors daugiausia parduodame smulkios buitinės technikos, bet tarp paklausių mūsų asortimento produktų rikiuojasi ir stambios buitinės technikos produktai, televizoriai, ir radijo prekės“, – sako „Trajektorijos“ vadovas Kęstutis Kalvaitis.
Anot jo, šiandien įmonė skaičiuojama ir tarp paskutinių laidinių telefonų pardavėjų, likusių veikti rinkoje. „Nuo VEF laidinių telefonų pradėjome prekiauti 1993 metais, stacionarių telefonų pirkėjams siūlome iki šiol“, – prekybos startą prisimena K.Kalvaitis.
Šiandien parduoda daugiau
Veiklos pradžioje „Trajektorija“ prekiavo įvairiais kanalais, o verslo pagrindas buvo didmeninė prekyba.
„Prekes e. parduotuvei „Pigu.lt“ taip pat tiekėme nuo pat jos įkūrimo, prekių asortimentas buvo nemažas. Kai e. parduotuvė buvo transformuota į e. prekybos platformą – Marketplace‘ą, ir čia pradėjome prekiauti. Žingsnis pasiteisino – šiandien parduodame daugiau nei didmenininko vaidmenyje“, – sako K.Kalvaitis.
Veiklą šiame Marketplace „Trajektorija“ pradėjo su keliais šimtais prekių, o šiandien internetu siūlomame asortimente įmonė skaičiuoja per 26 tūkstančius skirtingų prekių.
Su „Pigu.lt“ plėtėsi į užsienį
Atsiradus galimybei, per „Pigu.lt“ prekyvietę pardavėjas plėtė prekybos veiklą į kitas Baltijos šalis, o vėliau – ir į Suomiją.
„Šiandien didžiausius pardavimus fiksuojame Lietuvoje, po to – Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. Tiesa, nors Suomijoje užsakymų skaičius yra mažiausias, tačiau pagal prekybos apyvartą ši šalis lenkia Estiją. Pastebime, kad suomiams aktualus tas pats asortimentas kaip ir Baltijos šalyse, tačiau šioje rinkoje parduodame daugiau brangesnių, geresnės kokybės prekių“, – pasakoja K.Kalvaitis.
Pardavėjas turi ką patarti ir tiems, kurie žengia pirmuosius savo žingsnius į e. komerciją, dar tik pradeda prekybą internetu.
Anot K.Kalvaičio, įmonės praktika rodo, kad apie 10 procentų parduotų prekių yra grąžinamos. Ir grąžinamos ne todėl, kad yra nekokybiškos, o todėl, kad pirkėjas pakeitė savo nuomonę, kažkas nepatiko, pasikeitė. Įstatymai numato, kad per 14 dienų prekę galima grąžinti be jokios priežasties.
„Jei ketinate prekiauti ne savo sandėlio prekėmis, reiktų iš anksto numatyti kur sandėliuosite sugrąžintas prekes, kaip jas realizuosite. Tai gali tapti problema, kai užsakytos prekės klientas atsisako, o ji atvežta iš toli pagal išskirtinį užsakymą. Daugelis stambių tiekėjų atsisako prekę priimti atgal arba taiko juntamą grąžinimo mokestį. Toks produktas tampa nelikvidus“, – patirtimi dalinasi „Trajektorijos“ vadovas.
Daugiau apie galimybes prekiauti didžiausiame Baltijos šalių ir Suomijos Marketplace sužinosite čia.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.