Net 6 iš 10 darbuotojų Lietuvoje papildomą sveikatos draudimą įvardija kaip vieną svarbiausių motyvavimo priemonių, rodo bendrovės „Gjensidige“ užsakymu „NielsenIQ“ atliktas tyrimas.
Suprasdama šį poreikį ir milžinišką naudą darbuotojams, papildomu sveikatos draudimu didžiausią kolektyvą Lietuvoje „Maxima“ apdraudė dar 2020 m., kilus COVID-19 pandemijai, ir kasmet jį pratęsia. Per metus bendrovė tam skiria apie 1,3 mln. eurų.
„Pastaruosius metus lydi daug neapibrėžtumo ir nežinomybės, todėl mums ypač svarbu savo darbuotojams suteikti kuo daugiau stabilumo. Papildomo sveikatos draudimo pratęsimas jiems padės jaustis ramiau žinant, kad užklupus ligai jie galės gauti papildomas gydymo paslaugas, o sveikatos priežiūrai išleisti mažiau“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ Personalo departamento direktorė Tatsiana Ihnatovich.
Nuo profilaktinių tyrimų iki odontologo paslaugų
Papildomai apdraudžiami yra visi „Maximos“ darbuotojai, nepriklausomai, kokiose pareigose ar padalinyje jie dirba: parduotuvėje, maisto gamybos ceche, logistikoje ar administracijoje.
Visiems „Maxima“ darbuotojams yra suteiktos vardinės papildomo sveikatos draudimo kortelės, kurios užtikrina šeimos ar gydytojo specialisto konsultaciją, paskirtų diagnostinių tyrimų atlikimą, ambulatorinį gydymą tiek valstybinėse, tiek privačiose gydymo įstaigose.
Papildomai drausdama savo darbuotojus „Maxima“ tęsia bendradarbiavimą su draudimo įmone „Gjensidige“. „Maxima“ yra pasirinkusi sveikatos draudimo paslaugų rinkinį, kuris atitinka komandos poreikius. Tarp šios bendrovės darbuotojų populiariausios yra ambulatorinio gydymo, sveikatos profilaktikos ir skiepų bei odontologo paslaugos. Taip pat darbuotojai mielai naudojasi galimybe rūpintis savo regėjimu“, – pažymi „Gjensidige“ Žalų departamento vadovė Baltijos šalims Viktorija Katilienė.
Sveikatos draudimas – tik viena iš papildomų naudų
Pasak T.Ihnatovich, bendrovei ypač svarbu taikyti įvairiapusiškas motyvavimo priemones – kad darbuotojai savo darbe saugiai jaustųsi tiek fiziškai, tiek finansiškai.
„Mūsų komanda kasdien rūpinasi, kad pirkėjams „Maximos“ parduotuvės būtų geriausia vieta apsipirkti. Vertindami nuoširdų jų darbą, bendrovėje reguliariai peržiūrime tiek darbuotojų bazinius darbo užmokesčius, tiek finansinio motyvavimo sistemą bei įvairias papildomas naudas, kad jos būtų lengvai prieinamos ir naudingos visiems kolegoms“, – sako T.Ihnatovich.
Platus papildomų socialinių naudų darbuotojams sąrašas yra įtvirtintas kolektyvinėje darbo sutartyje. Iš viso yra dvi dešimtys įvairių naudų, kurios skirtos ne tik darbuotojų, bet ir jų šeimų gerovei.
Pavyzdžiui, darbuotojui skiriama 200 eurų išmoka šeimoje gimus vaikui, o sutuoktuvių proga skiriamos 3 dienos papildomų apmokamų atostogų. Darbuotojų vaikams, kurie gerai mokosi, skiriamos stipendijos bei nemokama vasaros stovykla. Taip pat padedama daugiavaikėms darbuotojų šeimoms bei auginančioms neįgalius vaikus. Įvairios išmokos skiriamos nelaimių atveju.
Kasmet visiems pageidaujantiems „Maxima“ darbuotojams yra sudaromos sąlygos nemokamai pasiskiepyti nuo sezoninio gripo. Nerimą, įtampą ar stresą jaučiantiems darbuotojams yra sudarytos sąlygos nemokamai anonimiškai konsultuotis su profesionaliais psichologais. Bendrovė savo lėšomis darbuotojams, susirgus COVID-19 ir gydantis ligoninėje, skiria specialias išmokas.
Apie prekybos tinklą „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.