Karantinas keičia pirkėjų įpročius: didėjantis pirkinių krepšelis išduoda naujas veiklas

Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.

Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>„Maximos“ nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>„Maximos“ nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>V.Balkūno nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>V.Balkūno nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>V.Balkūno nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>V.Balkūno nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>V.Balkūno nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>V.Balkūno nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>„Maxima“ nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>„Maxima“ nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>„Maxima“ nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>„Maxima“ nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Šalyje įvestas karantinas keičia ir lietuvių pirkimo įpročius – gerokai padidėjo ne tik bendras pirkinių krepšelis, tačiau pasikeitė ir perkami produktai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (15)

Lrytas.lt

2020-04-06 09:33, atnaujinta 2020-04-06 13:07

Prekybos tinklų atstovai pastebi naujas tendencijas: likę namuose gyventojai perka vis daugiau švaros, valymo, prekių, vis dažniau savo rankomis gamina desertus.

Vis dėlto šiuo laikotarpiu lietuviai nėra linkę pradėti maitintis sveikiau.

Daugėja gaminančių desertus

Nors pirkėjų krepšeliuose vis dar vyrauja ilgo galiojimo produktai, galima numanyti, kad įvestas karantinas suteikė lietuviams daugiau laiko atsigręžti į gamybą, pasakojo prekybos tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis.

„Populiariausios produktų grupės – kruopos, miltai, konservai. Jų pardavimai yra didžiuliai. Atskirų grupių ilgo galiojimo produktų pardavimai yra išaugę nuo 50 iki 80 proc.

Ir mielių pardavimai padidėjo 40 proc. Spėju, kad žmonės namuose kepa bandeles, sausainius. Nes miltų, mielių, kiaušinių pardavimai labai išaugę – tai yra duonos gaminių ingredientai. Manau, kad žmonės daug ką gamina namuose“, – lrytas.lt teigė D.Ryliškis.

Jau pirmosiomis karantino dienomis pirkėjai ėmė daugiau pirkti šviežių produktų – krepšelio pokytis ir jo vertės augimas rodė, kad pirkėjai ruošiasi likti namie ir patys gaminti maistą, pastebi prekybos tinklo „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Renata Keršienė.

„Be šviežio maisto prekių, tokių kaip mėsa, šviežios daržovės, pieno produktai, taip pat daržovės, vaisiai, kuriuos pirkėjai perka, planuodami namuose karantino laikotarpiu liekančios šeimos meniu, šiuo laikotarpiu stipriai auga švaros prekių pardavimai, pavyzdžiui, skysto muilo parduodama kelis kartus daugiau nei analogišku laiku praėjusiais metais.

Tai lemia ir siekiant saugoti sveikatą bei stabdyti koronaviruso plitimą gyventojams pateikiamos rekomendacijos: dažnai, kas kelias valandas, plauti rankas, laikytis asmeninės higienos. Taip pat pirkėjai nuolat domisi ir labai greitai išperka dezinfekcinį skystį“, – lrytas.lt pasakojo R.Keršienė.

Nors išskirtinio susidomėjimo sveikais maisto produktais „Rimi“ atstovė nepastebi, jos teigimu, šiuo periodu ypač paklausios prekės – imbieras ir citrina.

Laikas tvarkymuisi

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė pasakojo, kad žmonės įsiklausė į rekomendacijas į parduotuves vaikščioti rečiau – vienu kartu perkamų prekių krepšelis išaugo dvigubai, o jo turinys išduoda, kad karantinas tapo galimybe užsiimti pavasariniu valymu.

„Pirkėjų srautai sumažėjo, tačiau vidutinis pirkinių krepšelis išaugo. Ypač didelis augimas matomas paskutines dvi savaites, kurių metu pirkinių krepšelis augo net daugiau nei dvigubai, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Ir toliau išlieka tendencija, kad žmonės daugiau perka ilgai negendančių maisto produktų.

Kalbant apie ne maisto prekes, žinoma, labiausiai augo dezinfekcinio rankų skysčio kategorija – pardavimai pastarosiomis savaitėmis augo šimtais kartų. Taip pat stebime išaugusius universalių valymo priemonių pardavimus – žmonės daugiau laiko leidžia namuose, tad užsiima pavasariniu valymu“, – pasakojo I.Baltrušaitienė.

Jai antrina ir „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė: „Pastaruoju metu pastebime, kad pirkėjai yra linkę labiau planuoti savo pirkinius. Prieš karantiną kai kurių prekių grupių pardavimai buvo itin stipriai išaugę ir parduotuvėse netgi buvo jų laikinas trūkumas, bet pirmosiomis karantino savaitėmis situacija normalizavosi. Šiuo metu pirkėjai apsipirkti į parduotuves eina rečiau, tačiau yra linkę įsigyti didesnį kiekį pirkinių ir juos planuoti“.

Tuo metu „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė pastebi, kad klientai ir toliau linkę pirkti ilgo galiojimo prekes ir prekes, kurias galima užšaldyti, pavyzdžiui, šviežią mėsą ar paukštieną.

„Nuo karantino laikotarpio pradžios iki kovo pabaigos stebėjome besitęsiančią tendenciją, kai klientai daugiau pirko sausos bakalėjos prekes (cukrų, miltus, greito paruošimo desertus), šviežią mėsą, paukštieną, vaisius (obuoliai, bananai, mangai), konservuotas daržoves, šaldytus miltinius gaminius, šaldytas daržoves, uogas.

Šiuo laikotarpiu iš kitų prekių išsiskyrė skysti bei kieti muilai, ypač ūkiškas muilas ir įvairūs dezinfekantai“, – portalui lrytas.lt teigė „Maximos“ komercijos vadovė.

Anot jos, lietuviai karantino metu nėra linkę pradėti maitintis sveikiau: „Net ir veganiškų prekių kategorijos pardavimai karantino metu sumažėjo apie 30 proc.“

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.