Sieksime užtikrinti visos verslo grandinės – nuo daugiau kaip 1,5 tūkst. prekių tiekėjų iki 4 tūkst. mūsų darbuotojų ir jų šeimų narių – tvarumą.
Paskelbus šalyje karantiną, buvome priversti uždaryti visas parduotuves. Atitinkami klausimai šioje ekstremalioje situacijoje kilo dėl tolimesnio prekių tiekimo. Įspėjome tiekėjus dėl susiklosčiusių force majore aplinkybių tiekimo sutarčių vykdymui ir informavome, kad dėl to susisieksime per kelias dienas.
Gauti valstybės išaiškinimai suteikė galimybę mums dalinai atnaujinti prekybą ir tęsti bendradarbiavimą su tiekėjais.
Jau pradėjome įgyvendinti kovo 16 d. Vyriausybės nutarimo patikslinimą, leidžiantį pristatyti prekes fiziniams ir juridiniams asmenims ar atsiimti jas atsiėmimo punktuose, laikantis higienos reikalavimų. Įkūrėme tokius punktus visoje Lietuvoje, sudarydami galimybę didmeniniams pirkėjams čia atsiimti prekes. Be to, nuo šiol prekes galima užsisakyti ne tik internetu, bet ir telefonu arba elektroniniu paštu. Prekės bus pristatomos ir į namus.
Toliau tiesiogiai su kiekvienu tiekėju ieškome sprendimų, kurie padėtų įveikti šiandienos iššūkius.
Ir šie iššūkiai mums visiems yra bendri. Visam verslui, visai bendruomenei. Mums visiems reikės dar daug susitelkimo ir solidarumo. Susikaupkime ir dirbkime.