Prekybos centras „Europa“ rudenį pradėjo reikšmingais pokyčiais

2019 m. rugsėjo 19 d. 11:56
Vilniaus širdyje įsikūrusi „Europa“ rudenį pradėjo reikšmingais pokyčiais – prekybos centre duris atvėrė pirmasis Lietuvoje drabužių ir galanterijos salonas NOI, taip pat naujo koncepto avalynės parduotuvė „Este“. 
Daugiau nuotraukų (3)
Pasak prekybos centro „Europa“ generalinės direktorės Rasos Vileikytės, šių naujų parduotuvių atidarymai – reikšmingas žingsnis siekiant patenkinti „Europos“ lankytojų lūkesčius ir užtikrinti patogumą siūlant kokybę už patrauklią kainą.
„Prekybos centro „Europa“ lankytojas – naujausią madą, kokybę ir patogumą vertinantis stiliaus gurmanas, prioritetą teikiantis išskirtiniams, pripažintiems vietiniams ir tarptautiniams prekės ženklams. Naujosios „Europoje“ atsidariusios parduotuvės – naujiena Lietuvoje NOI ir į prekybos centrą sugrįžusi „Este“ – puikiai sutampa su mūsų lankytojo portretu ir idealiai dera prie išskirtinio „Europos“ koncepto. Todėl nuoširdžiai džiaugiamės savo lankytojams po vienu – „Europos“ – stogu galėdami pasiūlyti dar daugiau išskirtinių prekių už prieinamą kainą“, – sako R. Vileikytė.  
Salonas NOI – pirmasis Lietuvoje 
Savo ruožtu salono NOI direktorius Edgaras Rudzinskas tikina PC „Europa“ pirmajam salonui Lietuvoje taip pat pasirinkęs dėl sutampančių požiūrių. 
„Mūsų auditorija nėra masinė – orientuojamės į tuos, kurie puoselėja savitą, unikalų stilių ir nuolat ieško naujovių, be to, kreipia dėmesį į aptarnavimo kokybę ir nori pasijausti išgirsti. Galop, svariu argumentu pasirinkti šį prekybos centrą tapo ir jo lokacija – įsikūrusi miesto širdyje, „Europa“ ypač lengvai pasiekiama“, – sako R. Rudzinskas. 
Lietuvių įkurtas salonas NOI lankytojams siūlo įsigyti itališkais prekės ženklais paženklintų drabužių vyrams ir moterims, itališkos avalynės ir galanterijos gaminių, taip pat lietuviškų gaminių namams. Tarp salone siūlomų prekės ženklų – tokie gigantai kaip „Kontatto“, „Sandro Ferrone Roma“, „Lavard“ ir daugelis kitų, atspindinčių ir pritaikytų skirtingiems skoniams. 
„Mūsų pavadinimas NOI itališkai reiškia „mes“. Pagrindinė salono idėja sukurti asortimentą vyrams ir moterims, kurie nebijo išsiskirti, bet taip pat mėgsta subtilią klasiką. Norime, kad kiekvienas klientas būtų išgirstas ir mūsų parduotuvėje rastų dalelę savęs. Todėl prekiniai ženklai yra įvairūs, prieinami kiekvienam ir bus nuolat papildomi naujais. NOI filosofija – nestovėti vietoje ir keistis prisitaikant prie vyraujančio gyvenimo ritmo“, – sako E. Rudzinskas.  
Pirmasis Lietuvoje salonas NOI įsikūrė antrajame „Europos“ aukšte. Butiko tipo parduotuvė užima 150 kv. m. plotą. 
„Este“ – neįprasto koncepto 
Neįprastą konceptą „Europos“ lankytojams pasiūlė ir po trumpos pertraukos į prekybos centrą grįžusi „Este“ parduotuvė, kurios asortimente – ne tik naujos avalynės kolekcijos, bet ir senesnių kolekcijų pasiūla. 
Įsikurti „Europoje“, pasak vadovės, pasirinkta dėl ypač patogios prekybos centro lokacijos. „Šioje vietoje – labai daug įvairių verslo centrų, kurių darbuotojams „Este“ asortimentas – itin aktualus. Apsilankyti mūsų parduotuvėje „Europoje“ yra patogu – tapome lengvai pasiekiami tiek po įprastų darbo valandų, tiek per pietų pertrauką“, – sako S. Žeimytė-Daukšienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.