„Uber“ užsitraukė vartotojų ir reguliuotojų pyktį po to, kai bendrovė laukė metus ir tik 2017 metų lapkritį paskelbė, kad įsilaužėliai pasinaudojo jos sistemomis.
Prancūzijos duomenų apsaugos agentūra teigė, kad pažeidimui buvo galima užkirsti kelią, jeigu „būtų taikytos tam tikros elementarios saugumo priemonės“.
„Uber“ jau sumokėjo 148 mln. JAV dolerių Jungtinių Valstijų valdžiai tam, kad išvengtų galimai nepatogios teismo bylos, ir pažadėjo sustiprinti saugumą.
Praėjusį mėnesį Nyderlandai skyrė „Uber“ 600 tūkst. eurų baudą dėl pažeidimo, o Didžioji Britanija nurodė pavėžėjimo paslaugų grupei sumokėti 385 tūkst. svarų (490 tūkst. JAV dolerių).
Bendrovė bando pagerinti savo reputaciją po virtinės skandalų, susijusių su netinkamu elgesiu ir konkurencijos taisyklių pažeidimais.