„TUI prekės ženklo atėjimas į Baltijos šalis atneša gerų žinių visiems poilsinių kelionių pirkėjams Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. TUI jau kurį laiką stebėjo aktyvų Baltijos šalių turizmo rinkos augimą. Mūsų vardas šio regiono keliautojams taip pat gerai žinomas. Jie naudojasi TUI paslaugomis įsigydami paskutinės minutės keliones Vakarų Europoje ar egzotines keliones didžiausiose Baltijos šalių kelionių agentūrose. Tad ateiname, įvertinę augančius žmonių poreikius įsigyti geriausią kainos ir kokybės santykį atitinkančias keliones“, – teigia „TT Baltics“ generalinis direktorius Ričardas Nosevičius.
Rinkos tyrimai rodo, jog Baltijos šalyse poilsinių kelionių rinka praėjusiais metais paaugo 15 proc., o šįmet – beveik ketvirtadaliu. Kitąmet tikimasi ne mažesnio nei 20 proc. augimo. „TT Baltics“ didžiausią dėmesį skirs aukštos kokybės turizmo paslaugų plėtrai, kurių poreikis kasmet tik didės.
Baltijos šalyse TUI kompanijai vadovaujantis Ričardas Nosevičius pabrėžia, kad TUI organizuojamų kelionių kokybę užtikrina kompleksinės paslaugos iš vienų rankų. Visas paslaugas – nuo viešbučio rezervacijos iki pervežimo atvykimo šalyje – įgyvendina TUI kompanija arba jos partneriai.
TUI nuosavą tinklą visame pasaulyje sudaro stiprios kelionių agentūros, šešios avialinijos, 150 lėktuvų, virš 380 viešbučių, 16 kruizinių laivų ir TUI padaliniai, veikiantys 48 šalyse.
„Pirmosiomis TUI kelionių kryptimis pasirinkome Lietuvoje itin mėgstamas poilsines keliones į Turkiją, Kiprą, Ispaniją ir Bulgariją. Net ir patyrę keliautojai, pasirinkę mūsų keliones, galės patirti dar didesnį komfortą, saugumą ir užtikrintumą. Pasiūlysime ir naujienų, tarp jų bus ir kelionių tolimesnėmis egzotiškomis kryptimis. Per artimiausius metus planuojame kelionių paslaugas suteikti virš 50 tūkstančių keliautojų visose Baltijos šalyse“, – naujas galimybes keliautojams komentuoja R. Nosevičius.