„Katažinos Zvonkuvienės taip mėgiami, jau beveik klasika tapę auskarai, raskite juos čia“, – rašoma parduotuvės „Facebook“ paskyroje šalia K.Zvonkuvienės nuotraukos, kurioje ji pasidabinusi auskarais, pabuvusiais ir ant žurnalo „Žmonės“ viršelio.
Auskarų kaina – 26 eurai. “Prabangaus“ papuošalo kaina neatrodo labai didelė. Kol neatrandi jų kitoje vietoje... „eBay“ parduotuvėje už 6 poras tokių pat auskarų prašoma 25 dolerių. Taigi viena auskarų pora čia – 3,70 euro.
Sutapimas? Panašus dizainas? Ko gero, ne, nes panašią „prabangą“ pastebėjo ir naujienų portalo lrytas.lt skaitytoja Lina.
Ji iš „LuxuryLife“ vos nenusipirko „antialerginio, auksu dengto“ pakabučio už 25 eurus, bet pamatė, kad pigių kiniškų prekių parduotuvėje „Aliexpress“ už 10 tokių pat pakabučių (tik be antialerginių savybių ir aukso) prašoma vos 8,67 euro.
Elito papuošalai
„Kosmosas, ką leidžia sau Lietuvos elitas, kuris pasipuošęs tais pačiais pigiais kiniškais papuošalais. Manau, tai yra nesąžiningas verslas, kai užsideda antkainius, net ne dvigubus...“ – rašoma redakcijai atsiųstame laiške.
Ironiška, bet interneto parduotuvėje nuolat kalbama apie prabangą ir aukštą klasę. „Sveiki atvykę į prabangų išskirtinės mados pasaulį, kurį jau pamilo Lietuvos stilistai bei įžymybės“, „LuxuryLife“ papuošalai suteiks jums išskirtinį statusą ir įneš prabangos dvelksmą į kiekvienos moters gyvenimą“, – tokios frazės verčia leipti juokais, kai supranti, kad „aukščiausios klasės kvapą gniaužiantį paauksuotą žiedą“, kurį parduotuvė siūlo pirkti už 40 eurų, kinai parduoda už 10 eurų.
K.Zvonkuvienė nėra vienintelė žvaigždė, pasipuošusi prabangiais „per brangiais“ papuošalais. Parduotuvės reklaminiais veidais tapo aktorė Justė Zinkevičiūtė bei prodiuserių kompanijos „Videometra“ komunikacijos vadovė Vaida Skaisgirė, papuošalais dabinosi dainininkės Girmantė Vaitkutė bei Justė Arlauskaitė, aktorė Inga Norkutė-Žvinienė bei kitos Lietuvos įžymybės.
„LuxuryLife“ prekių galima užsisakyti ne tik internetu, bet ir gana garsiose parduotuvėse, pavyzdžiui, stilisto Kęsto Rimdžiaus vadovaujamoje grožio studijoje „Kukla Beauty Box“. Paskambinus ten administratorė teigė, kad apie papuošalus reikėtų kalbėti su „LuxuryLife“, nes „Kukla“ tam neturi kompetencijos – jie papuošalus tik eksponuoja ir parduoda.
Sutapimas?
Anksčiau „LuxuryLife“ jau buvo sulaukę skaitytojų susidomėjimo. Portalo Lrytas.lt skaitytoja pastebėjo, kad parduotuvė pardavinėja garsaus JAV prekės ženklo „J.Crew“auskarų kopijas (istoriją skaityti čia).
Būtent tokiais auskarais ir puošėsi K.Zvonkuvienė.
„Sunku pasakyti, kaip laiško autorė nustatė, kad mūsų ir „J.Crew“ gaminiai yra identiški. Aš pati negaliu šito teigti. Mūsų medžiagos ir dizainas kiti. Visas internetas pilnas panašių kūrinių. Kainos yra tokios, kokios yra“, – „Bendraukime“ komentavo „LuxuryLife“ atstovė, nenorėjusi, kad jos pavardė būtų skelbiama.
Šįkart susisiekus su įmone, jos atstovai situacijos nekomentavo ir pasiūlė pažiūrėti į prieš metus jų rašytą komentarą.
Dauguma nuotraukų, kurias savo tinklapyje publikuoja „LuxuryLife“, visiškai atitinka prekių nuotraukas, skelbiamas pigių kiniškų prekių parduotuvėse, – identiški tiek fonai, tiek prekių išdėstymai, tiek šešėliai.
Žinoma, „LuxuryLife“ pabrėžia, kad jie nėra gamintojai – tik perparduoda kitų gamintas prekes. Ir kainas kiekviena parduotuvė gali nustatyti tokias, kokias nori, – laisvoji rinka.
Bet ar reikėtų tuomet plastikinius niekučius už keletą eurų vadinti prabangiais? Gal geriau „per brangiais“?