Tokios prognozės nuskambėjo neturkus po to, kai bendrovė pranešė apie metinius rezultatus, parodžiusius, kad bendrovės pelnas išaugo nežymiai.
Ikimokestinis pelnas per dvylika mėnesių, iki sausio 30 d., lyginant su analogišku laikotarpiu prieš metus padidėjo nuo 782,2 mln. iki 836,1 mln. svarų.
„Next“ akcijos ketvirtadienio ankstyvoje prekyboje Londone atpigo beveik 10 procentų.
„Next“ teigimu, šie metai „gali mums būti sunkiausi nuo 2008 metų“.
Bendrovė, turinti per 500 parduotuvių, taip pat sumažino savo pardavimų prognozę 2016-2017 finansinių metų laikotarpiu.
Anksčiau ji prognozavo 1-6 proc. pardavimų prieaugį, bet dabar ji prognozuoja, kad pardavimai gali padidėti daugiausia 4 proc., arba gali net sumažėti , -1 proc.
Pasak madingų drabužių gamintojos, prekybos internetu skyriuje „Next Directory“ pastebimas lėtesnis augimas. Naujausiomis „Next“ prognozėmis, tarptautiniai pardavimai internetu šiais metais išaugs
25 proc. iki maždaug 205 mln. svarų, daug mažiau nei praėjusiais metais.