Į namus kurjeriai jau gabena ne tik maistą, bet ir vaistus

Vaistinių tinklas „Camelia“ pirmasis Lietuvos vaistinių rinkoje pradėjo teikti nereceptinių vaistų pristatymo į namus paslaugą. Nuo šiol ne tik maisto produktus, knygas, grožio prekes, bet ir nereceptinius vaistinius preparatus internetu užsisakę gyventojai juos gaus nurodytu adresu.

Vaistinės nereceptinius vaistus žmonėms jau tiekia, pasitelkę kurjerius.
Vaistinės nereceptinius vaistus žmonėms jau tiekia, pasitelkę kurjerius.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 3, 2016, 1:28 PM, atnaujinta Jun 9, 2017, 9:57 AM

Pasak „Camelia“ tinklą valdančios bendrovės „Nemuno vaistinės“ generalinės direktorės Aušros Budrikienės, tokia paslauga Lietuvos rinkoje – ilgai laukta naujovė, kuriai atsakingai ruoštasi.

„Nuolat stebime rinką, vartotojų įpročius ir apsipirkimo tendencijas. Apsiperkančiųjų internete skaičius per metus išaugo 60 proc., todėl džiaugiamės, kad pirmieji Lietuvoje galėsime pristatyti pacientams nereceptinius vaistus į namus. Pacientams tai bus puiki galimybė apsipirkti pigiau, patogiau ir greičiau“, – apie pokyčius kalbėjo A.Budrikienė.

Mažiausias kainas siūlantis vaistinių tinklas tos pačios strategijos laikosi ir savo internetinėje vaistinėje.

„Tyrimai rodo, kad visi klientai siekia taupyti. Tiesa, vieni taupo pinigus, kiti – laiką. O apsiperkantieji internetu nuo šiol abu šiuos dalykus galės suderinti. Nes mes savo e-vaistinėje siūlome ne tik patrauklią kainodarą, bet ir specialias akcijas.

Siekiame išsaugoti mažų kainų vaistinės statusą ir virtualioje erdvėje, o kaip vieni didžiausių rinkos dalyvių galime savo vartotojams tai garantuoti“, – kainodaros principus aiškino direktorė.

Technologinių sprendimų „Camelia“ e-vaistinei ieškojusios kompanijos „The Chocolate“ vadovas Tomas Nemura pažymėjo, kad e-vaistinė – specifinė platforma, kurios sprendimus padiktuoja ne tik technologines naujovės bei galimybės, bet ir vartotojų psichologija.

„Įdiegus pristatymo į namus paslaugą e-vaistinė, pasiekiama per internetą ir visus mobiliuosius įrenginius, tapo vartotojams dar patrauklesne erdve.

Užsakinėdami per įrenginį, nejaučiate jokio spaudimo iš už nugaros stovinčių žmonių, galite ramiai ir neskubėdami išsirinkti reikiamas prekes, palyginti kainas, detalius preparatų aprašymus. Kitas dažnai nutylimas, bet labai svarbus niuansas – psichologinis komfortas, kurio pacientai pasigenda kai kuriuos preparatus ar priemones pirkdami įprastoje vaistinėje“, – pabrėžė „The Chocolate“ vadovas.

Jo teigimu, e-prekyba betarpiškai susijusi su pristatymo į namus patogumu.

„Atsiimti užsakytas prekes prie savo namų durų visada bus patogiau nei iš arčiausiai esančios vaistinės, nes nebereikės ieškoti parkavimosi vietos prie vaistinės ar stovėti eilėse. Panaikinus nereceptinių vaistų pristatymo į namus apribojimus, vaistinė, esanti arčiausiai vartotojo, bus jo kompiuterio, planšetės ar išmaniojo telefono ekrane“, – sakė T.Nemura.

Pasak jo, statistika rodo, jog Vakarų Europos šalyse, vartotojai apsiperkantys tik e-vaistinėse arba derinantys šiuos apsipirkimus su apsilankymais įprastoje vaistinėje, kaip svarbiausią priežastį rinktis e-vaistinę nurodo nuolaidas.

„Vaistų kaina svarbi visiems, tai nėra vien tik mūsų šaliai būdingas bruožas. Štai nuolaidos aktualios 46 proc. britų, 51 proc. vokiečių, 59 proc. austrų ir 51 proc. ispanų, medikamentus perkančių internetu. Žinoma, be papildomo patogumo suteikiančios pristatymo į namus paslaugos tokie skaičiai vargu ar būtų įmanomi“, – kalbėjo „The Chocolate“ vadovas.

Jis pastebėjo, kad atsiradus galimybei vaistus bei kitas vaistinės prekes pristatyti į namus e-prekybos rinkai Lietuvoje taip pat atsiveria dar didesnės galimybės.

„Pagrindinis mūsų rinkos skirtumas nuo Vakarų Europos tas, kad mes vis dar juos vejamės. Apie trečdalis lietuvių jau perka internetu, tuo tarpu Vakarų Europoje šis skaičius siekia net 60-70 proc. Mūsų e-prekybos rinka gali pasigirti spartesniu augimu, bet skvarbos prasme užimame besivejančio poziciją, todėl į vartotojų patogumą orientuotiems pokyčiams dar labai daug erdvės“, – tendencijas apibendrino „The Chocolate“ vadovas.

„Camelia“ tinklo generalinės direktorės teigimu, pristatymo į namus paslaugos įdiegimas pareikalavo nemenkų finansinių investicijų, tačiau į jas, matant augančius internetu apsiperkančiųjų srautus, žiūrima itin optimistiškai.

„Mums svarbiausia, kad pacientai vaistus gautų mažiausiomis kainomis, o vaistininko konsultacija būtų suteikta operatyviai ir profesionaliai. Pristatymo į namus paslauga leis pacientams ne tik pasirūpinti savo sveikata, bet ir sudarys galimybes pasirūpinti toliau gyvenančiais, vyresnio amžiaus artimaisiais, kuriems reikiami vaistai gali būti pristatomi tiesiai į namus,“ – paslaugos privalumus reziumavo A.Budrikienė.

Situaciją pakomentavo Lietuvos vaistinių asociacijos pirmininkė Elena Kvedarienė: 

„Pagal nuotolinės prekybos vaistais taisykles visos vaistinės, kurios parduoda pacientams nereceptinius vaistus internetu, prieš parduodant vaistą privalo klientams suteikti farmacinę paslaugą. Kitaip tariant, vaistinėms yra griežtai draudžiama parduoti klientams vaistinį preparatą, jeigu prieš tai klientas nepasikonsultavo su specialistu. Vaistinė gali rinktis, ar konsultacijas teikti telefonu, ar kitomis ryšio priemonėmis, svarbu, kad ji būtų teikiama farmacijos specialisto ir prieš vaisto įsigijimą – lyg klientas vaistus pirktų fizinėje vaistinėje.“

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.