Anot Dominyko Mertino, „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovo, dėl rudeninio „Jamam“ organizavimo bus sprendžiama atskirai.
Du kartus per metus – gegužės ir lapkričio mėnesiais – vykstančio išpardavimo „Jamam“ metu „Akropolio“ prekybos ir pramogų centruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose ankstesniais metais apsipirkdavo daugiau nei 400 tūkst. pirkėjų. „Jamam“ akcijos pradėtos rengti nuo 2009 metų.
„Pastebėjome, kad vis daugiau atvykusiųjų „Akropoliuose“ perka ne tik maistą, bet ir drabužius, avalynę, kosmetiką, namų apyvokos reikmenis. Matome, kad žmonės pamažu grįžta į įprastą gyvenimo ritmą ir nori atsinaujinti. Juo labiau, kad pavasario mados naujienos pirkėjams siūlomos žemesnėmis kainomis, didžioji dalis parduotuvių šiuo laikotarpiu prekėms taiko įvairias nuolaidas“, – teigia D.Mertinas.
Apsipirkti atvykstantiems žmonėms rekomenduojama ir toliau laikytis būtinų saugumo reikalavimų: į prekybos centrus važiuoti po vieną ar dviese, dėvėti apsaugines veido kaukes, laikytis saugaus atstumo nuo kitų žmonių, dezinfekuoti rankas dezinfekciniu skysčiu, kurio galima rasti prekybos centruose prie įėjimų ir šalia sanitarinių zonų.