„Eurovaistinės“ patirtis: sveikatos sąvoka keičia grožio suvokimą

Mėgstama sakyti, kad grožis – labai subjektyvi sąvoka ir kiekvienas žodį gražu taiko skirtingai. Vis dėlto, kalbant apie žmogaus grožį, vis dažniau galime jį gretinti prie savijautos ir sveikatos, bent jau taip rodo vaistinių patirtis.

Ingrida Damulienė, „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė.
Ingrida Damulienė, „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 28, 2018, 4:38 PM, atnaujinta Feb 28, 2018, 4:40 PM

Vienas didžiausių vaistinių tinklų „Eurovaistinė“ jau nuo pernai kryptingai didina grožio ir kosmetikos prekių asortimentą vaistinėse. Tokia kryptis, pasak bendrovės, yra atsakas į visuomenės tendencijas, kurios, tikimasi, tik stiprės.

„Moterų grožio suvokimas keičiasi, ypač didžiuosiuose miestuose kosmetika ir grožis vis labiau siejasi su sveikata. Ieškoma atsakymo ne vien kaip maskuoti ar slėpti netobulumus, bet kaip iš tiesų turėti sveiką odą, sveikus plaukus, sveiką šypseną; ne tik kaip atrodyti gražiai, bet ir kaip jaustis gerai“, – sako Ingrida Damulienė, „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė.

Pasak jos, dar tinklo pernai priimtas sprendimas plėsti grožio ir kosmetikos prekių asortimentą, buvo labai savalaikis.

Visame pasaulyje vis iškyla natūralaus grožio iniciatyvų, primenančių, kad ne tik nudailinti žurnalų viršeliai yra pavyzdys, kaip visi turėtume atrodyti, bet būtent gera savijauta ir natūralumas yra pagrindinė sąlyga grožiui. Ir Lietuvoje moterys vis dažniau pradeda ieškoti būtent sveikesnės produkcijos.

„Mūsų grožio vaistinių konsultantai pastebi, kad pirkėjos pradeda dažniau domėtis ne tik asmens higienos, bet ir dekoratyvinės kosmetikos sudėtimi, ieško natūralesnių priemonių, daugiau konsultuojasi, kas gali padėti spręsti vienas ar kitas odos problemas, kokia priemonė tiktų būtent jų odai.

Tai rodo tiek augantį suvokimą, kad kosmetikos, kaip maisto, sudėtį, verta tikrinti, tiek ir augantį konsultacijų, sveikos kosmetikos poreikį“, – sako vadovė.

Šiuo metu visame „Eurovaistinių“ asortimente ne vaistai jau sudaro bene trečdalį viso asortimento. Specialiose tinklo grožio vaistinėse, kurio įsikūrusios Vilniuje ir Kaune, kosmetikos ir higienos prekių dalis dar didesnė.

Iš viso grožio vaistinių pasiūla apima apie 8000 skirtingų grožio prekių, be to, šiose vaistinėse šalia farmacininkų dirba ir grožio konsultantai. Pasak I. Damulienės, grožio vaistinių plėtra, planuojama, bus vykdoma ir šiemet.

Jau skelbta, kad greitai nauja tokio tipo vaistinė duris atvers ir Šiauliuose.

„Tai tikrai nereiškia, kad vaistinėse pradės mažėti vaistų dalis. Jokiu būdu. Bet grožio prekės labai gražiai papildo visą asortimentą.

Juolab, kad sveikata, stiprus imunitetas, pakankamas vitaminų ir mikroelementų kiekis yra labai svarbūs ir grožiui. Tik būdami sveiki iš tiesų ir gerai jaučiamės, ir spindime grožiu“, – sako I. Damulienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.