Pirmasis majonezas – kibire
UAB „Daumantai LT“ įmonės įkūrėjas ir generalinis direktorius Saulius Grinkevičius prisimena, kad pirmasis bandymas 1996 m. sukurti tautos mylimą pagardą – majonezą – trūko net pusantrų metų.
„Norėjome sukurti išskirtinai kokybišką majonezą, kuriuo patys būtume patenkinti. Smalsumo pastūmėti ant gręžtuvo primontavome sparnuotę ir paprastame emaliuotame kibire suplakėme pirmąjį „Daumantų“ majonezą“, – pasakoja S. Grinkevičius.
Įmonės vadovas pabrėžia, kad šis bandymas buvo rizikingas, tačiau gautas rezultatas leido tapti pirmaujančiais rinkoje majonezo gamintojais ir sukurti ne vieną padažą, kuris sulaukė gausybės apdovanojimų ir maisto mėgėjų įvertinimų.
Formuoja tendencijas
Ne paslaptis, kad vis daugiau šių dienų vartotojų formuodami prekių krepšelį ieško produktų, pasižyminčių ne rėksmingomis pakuotėmis, o sveikesne sudėtimi ar nešama socialine žinute. Reaguodami į tai, „Daumantų“ pirmieji iš Lietuvos majonezo gamintojų, įsipareigojo dėti visas pastangas, kad iki 2025 m. visiškai atsisakytų narvuose laikomų vištų kiaušinių savo gaminiuose.
„Vartotojų jau pamėgta „Karališka“ majonezų linija yra gaminama būtent iš laisvai laikomų vištų kiaušinių. Planuojame ir toliau nuosekliai didinti tokių kiaušinių dalį savo produkcijoje, kol ji pasieks 100 proc. Taip galime ne tik gerinti savo gaminių kokybę, bet formuoti atsakingo vartojimo tendencijas“, – kalba „Daumantų“ prekės ženklo plėtros vadovas Domas Grinkevičius.
Numatoma, kad šis socialiai atsakingas įmonės sprendimas pagerins sąlygas tūkstančiams gyvūnų. D. Grinkevičius pastebi, kad tokią įmonės iniciatyvą įvertino ne tik vartotojai, už gyvūnų teises kovojančios organizacijos, bet ir maisto pramonės atstovai, sekantys „Daumantų“ pavyzdžiu.
Stebina išskirtiniais ingredientais
Nors dar visai neseniai parduotuvių lentynose buvo galima rasti tik klasikinio skonio majonezus, šiomis dienomis maisto mylėtojai gali rinktis iš didžiulės pagardų įvairovės. Majonezas su krapais, mangais, jūros druska ar alyvuogių aliejumi jau rado savo vietą lietuvių šaldytuvuose.
„Buvome pirmieji, kurie rinkai pristatė krapais pagardintą majonezą. Neilgai trukus jį praturtinome omega 3 rūgštimis, pridėjome mangų. Visų naujienų poreikį diktuoja vartotojai, kasmet ieškantys dar neragautų skonių, įdomių ingredientų, o mes stengiamės nuo jų neatsilikti“, – kalba D. Grinkevičius.
„Daumantų“ prekės ženklo plėtros vadovas pabrėžia, kad vartotojai aktyviai ieško ir sveikesnių, ekologiškų produktų. Dėl šios priežasties įmonė daugelyje gaminamų majonezų atsisako krakmolo, konservantų ir gręžiasi į natūralesnius produktus.
„Ieškome būdų, kaip išlaikant vartotojų mėgstamą skonį, produkciją pakylėti į kitą kokybės lygmenį. Neseniai pristatėme majonezą su alyvuogių aliejumi, sulaukusį dėmesio tarptautinėse maisto pramonės parodose. Ištikimi vartotojai įvertino ir majonezų gamyboje naudojamas natūralias citrinų sultis, kurios pakeitė citrinų rūgštį“, – apie išskirtines sudėtis pasakoja D. Grinkevičius.
„Daumantų“ atstovas pabrėžia, kad sveiki majonezų pasirinkimai stebina aplinkinių šalių gamintojus, o Lietuvoje gaminama produkcija prilygsta pasaulinėms maisto pramonės tendencijoms.