Skelbiama, kad šiuo metu net 75 proc. tradicinių prancūziškų restoranų siūlo mėsainius. Be to, iš visų per praėjusius metus Prancūzijoje parduotų sumuštinių beveik pusė buvo būtent mėsainiai, nors dar 2000-aisiais jie sudarė vos 11 proc. visų sumuštinių.
Rinkoje dominuoja greitojo maisto užkandinių tinklai, kurių priekyje – „McDonald's“. Šiai kompanijai Prancūzija yra antroji pagal dydį rinka po JAV.
Rinkodaros bendrovės „Gira Consell“ tyrimas taip pat parodė, kad prancūzai tik nuo amerikiečių atsilieka ir pagal picų suvartojimą.
Be to, pernai restoranų rinkoje tradicinius „ilgo valgymo“ restoranus, laikomus prancūziško gyvenimo būdo veidrodžiu, pirmą kartą Prancūzijos istorijoje aplenkė „la restauration rapie“ – greitojo maisto užkandinės.
Taip iš dalies nutiko todėl, kad šiandien prancūzai priešpiečiams skiria kiek mažiau nei pusvalandį. 1975-aisiais jie užkandžiaudavo vidutiniškai net 90 minučių.
Parengė Gintaras Radauskas