Šiuos kailinius pristatė pasaulinės pieno perdirbimo bendrovės „Arla“ padalinys Anglijoje. Šitaip bendrovė siekė pareklamuoti naują savo gaminį – šokoladinį pieno gėrimą „Wing-Co“, skirtą vyrams. Jame - didesnis nei paprastai baltymų kiekis.
„Mes užsakėme Žmogaus kailinius, kad pažadintume savo tautos džentelmenus, - sakė prekės ženklo „Wing-Co“ atstovas. - Norime juos padrąsinti vėl prisiminti vertybes, kurios buvo svarbios anų laikų vyrams. Tiems vyrams, kurie bet kokioms kliūtims nusijuoktų į veidą ir didžiuotųsi ryškiu vyriškumu.“
Kailiniai, sukurti iš išmestų vyrų krūtinės plaukų, parduodami už 2,499 tūkst. svarų sterlingų (10,2 tūkst. litų). Juos siuvo keturi dizaineriai, kuriems tam prireikė 200 valandų.
Drabužio siuvėjai panaudojo šimtus tūkstančių plaukų gijų. Buvo atrinkto geriausi, storiausi ir labiausiai žvilgantys plaukai. Jų spalvos – riešutinė ruda, lininė ir kaštoninė.