Viešame konkurse taip pat dalyvavo Švedijos kompanija SAAB AB, tačiau konkursą laimėjo ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusi Italijos kompanija. Sutarties vertė – apie 7,9 mln. eurų be PVM. Pagal sutartį, tiekėjas parengs visą reikalingą techninę dokumentaciją, apmokys operatorius bei techninį personalą, atliks radarų testavimą, suinstaliuos ir suintegruos visą įsigytą įrangą į patrulinius laivus. Planuojama, kad radarai bus pristatyti ir visos paslaugos atliktos iki 2023 metų pabaigos.
„Tęsdami Lietuvos kariuomenės modernizaciją ir aprūpindami ją modernia ir technologiškai pažangia ginkluote, technika ir karine įranga mes toliau nuosekliai stipriname ir kovinius pajėgumus jūroje tuo pačiu didindami ir atgrasymą bei gynybą“, – sako krašto apsaugos ministras Arvydas Anušauskas.
Naujosios radarų sistemos bus sumontuotos Karinių jūrų pajėgų Karo laivų flotilės patruliniuose laivuose „Žemaitis“ (P11), „Dzūkas“ (P12), „Aukštaitis“ (P14) ir „Sėlis“ (P15). Pagrindinė radarų paskirtis – užtikrinti laivo ir įgulos saugumą vykdant saugią navigaciją siaurumose ( pvz., sąsiauriuose, uostų kanaluose) ir atviroje jūroje bei vykdyti paieškos ir gelbėjimo operacijas. Šios sistemos leis aptikti objektus, esančius ir už 100 kilometrų. Antrinė sensoriaus paskirtis – antvandeninių ir oro taikinių aptikimo ir sekimo funkcija, kuri suteiks galimybę su šiuo metu integruota ginkluote efektyviai taikytis į šių tipų taikinius net ir ypatingai blogomis hidrometeorologinėmis sąlygomis tiek dienos, tiek nakties metu. Šių abiejų funkcijų užtikrinimas vienu sensoriumi suteikia galimybę taupyti krašto apsaugos sistemos lėšas, nes nereikės įsigyti atskirų radaro antenų oro taikinių stebėjimui.
Vykdant paieškos ir gelbėjimo operacijas, ypatingai svarbus radarų tikslumas ir jų veikimo nuotolis, siekiant kuo greičiau aptikti ir suteikti pagalbą nukentėjusiesiems, taip pat koordinuoti veiksmus su kitais sąjungininkų laivais ir orlaiviais. Įsigyjami radarai taip pat turės integruotas IFF antenas.