Du renginiai prasidėjo lygiai vidurnaktį, Kaune lankytojus pasitiko didžėjaus „Kinder Straik“, o Vilniuje – DJ „Mamania“ muzika, abiems renginiams buvo specialiai sukurtas lazerių bei šviesų šou, o bendras šviesos įrangos kiekis pristatymo metu prilygo koncertui. Pristatymo renginį vedė ir su atnaujintomis „iPhone“ funkcijomis susirinkusius dalyvius supažindino du vedėjai – Kaune „Unboxing“ laidų vedėjas Šarūnas Tamulis, kuriam talkino Edvinas Krupinskas, o Vilniuje – Rolandas Mackevičius.
Lankytojai turėjo galimybę ne tik gyvai išbandyti keturis naujus rinkoje pasirodžiusius „iPhone 13“ modelius, bet ir juos įsigyti. Vienas laimingųjų vakaro pirkėjų buvo pradžiugintas ir ypatinga staigmena – apdovanotas bevielėmis „Apple AirPods Pro“ ausinėmis.
„Pro“ versija – populiariausia
„Apple Shop“ atstovai dalijasi, jog tarp pirmųjų pirkėjų iš keturių naujų „iPhone“ modelių populiariausi buvo „Pro“ serijos įrenginiai. „iPhone 13 Pro“ pasirinko net 40 proc., o „iPhone 13 Pro Max“ – 38 proc. klientų.
Pirmųjų pirkėjų gretose gana greitai išryškėjo ir populiariausia naujųjų išmaniųjų telefonų spalva. Iš penkių skirtingų atspalvių net 40 proc. visų iš anksto įsigijusių naujuosius „iPhone“ rinkosi naująją dangaus mėlynos atspalvį „Sierra Blue“. Antrojoje vietoje pagal populiarumą liko „Graphite“ atspalvis, kurį rinkosi 20 proc. pirkėjų. Likusių sidabrinės, auksinės ir raudonos spalvų gerbėjai pasiskirstė tolygiai.