Spalio-gruodžio mėnesių pelnas siekė 10 mln. JAV dolerių, nors tuo pačiu 2012 metų laikotarpiu jis sudarė 33,29 mln. JAV dolerių. Analitikai tikėjosi, kad ir šį ketvirtį sulauks gerokai didesnio pelno.
Per pastaruosius dvejus metus HTC jau prarado beveik tris ketvirčius savo rinkos vertės. Apie nuostolingą veiklą pradėta kalbėti dar trečiąjį 2013 metų ketvirtį.
HTC tapo viena iš kelių įmonių per pastaruosius kelerius metus, užleidusių didelę rinkos dalį konkurentei „Samsung“. Bendrovė bandė nauja produkcija (pavyzdžiui, išmaniuoju „HTC One“) atsikovoti populiarumą, tačiau kol kas laukto rezultato nepasiekta.
Trečiąjį 2013 metų ketvirtį bendrovė prarado maždaug 2,2 proc. turėtos pasaulio rinkos dalies, nors dar 2010-aisiais ji padidėjo 10,3 procento, nurodo tyrimų įmonė „Gartner“.