Skaitytoja pastebėjo, kad neveikė tiek „Telia“, tiek „Tele2“ operatorių teikiamos ryšio paslaugos. „Buvo atsijungę visi įmanomi tinklai, net turinčių kitų šalių korteles, viskas truko apie 10–15 min, pirmą kartą tokį dalyką visi užfiksavo“, – pasakojo Sandra. Jos teigimu, elektros tiekimas nebuvo dingęs.
O ryte atsibudusi pastebėjo, kad jos telefonas prisijungęs prie Rusijos mobiliojo ryšio tinklo. Neaišku, kokiai daliai gyventojų taip pat galėjo telefonai prisijungti prie rusiškų tinklų.
Kybartai – prie pat sienos su Rusija, mieste yra pasienio punktas, todėl, moters teigimu, ne vienam gyventojui šis sutrikimas sukėlė nerimo, ar tai negali būti susiję su kaimynine valstybe.
Portalui lrytas.lt susisiekus su telekomunikacijų kompanija „Telia“, jos atstovas žiniasklaidai Audrius Stasiulaitis nurodė, kad ryšio sutrikimo iš tiesų būta, ir jį nulėmė programinio tinklo įrangos atnaujinimo darbai.
„Šiąnakt atlikome planinį programinės tinklo įrangos atnaujinimą, dėl kurio vienos mūsų bazinės stoties veikimas Kybartuose buvo sutrikęs 12 minučių. Jei naktį mūsų klientai naudojosi mobiliuoju ryšiu, jų mobilieji telefonai galėjo prisijungti prie už valstybinės sienos esančių rusiškų bazinių stočių. Jei atsitiko taip, kad per tą laiką žmonės skambino ar naudojosi mobiliuoju internetu ne mūsų tinkle, visada geranoriškai ir individualiai kompensuojame jų patirtas tarptinklinio ryšio išlaidas“, – nurodė „Telia Lietuva“ atstovas.
Panašią informaciją portalui pateikė ir „Tele 2 Lietuva“ viešųjų ryšių atstovė Asta Buitkutė.
„Tele2“ bazinės stotys Kybartuose veikia kaip įprastai. Dėl planuotų mūsų tiekėjų optinės įrangos atnaujinimo darbų, šią naktį šiek tiek po vidurnakčio ryšio stotys persikrovė. Tai normali įrangos reakcija į atnaujinimo darbus, kurie įprastai vykdomi naktį. Paslaugos galėjo būti nepasiekiamos iki 10 minučių“, – nurodė kompanijos atstovė.
„Jeigu įranga automatiškai prisijungė prie nelietuviško ryšio tinklų, ir dėl to klientai patyrė išlaidų, kviečiame kreiptis į mūsų kontaktų centrą, patikrinsime situaciją, tokius atvejus paprastai sprendžiame kliento naudai“, – nurodė. A.Buitkutė.
Telekomunikacijų kompanija „Bitė Lietuva“ nurodė, kad jos klientams ryšys Kybartuose nutrūkęs nebuvo.