Dviaukščiai autobusai į Londono gatves išriedėjo jau labai seniai. Juos naudoja ne viena kompanija, gamina ne viena markė, bet jie vis tiek yra labai panašūs. Taip yra dėl to, kad įmonė „London Buses“ (liet. „Londono autobusai“) autobusams kelia didelius reikalavimus – jie turi turi būti ne per seni, su reikiama išvaizda ir įrengimu. Tarp šių reikalavimų galima rasti ir gan keistų, pavyzdžiui, Londono autobusai turi turėti tiesius laiptus, nors spiraliniai užimtų mažiau vietos. Be to, šiuose autobusuose yra vis dar naudojama analoginė informacinė sistema, t. y., kad autobuso priekyje kryptis yra nurodoma ne LED ekrane, kaip dabar jau įprasta.
Dviaukščiai autobusai turi daugybę privalumų. Gatvėje jie užima palyginti ne daug vietos, keli autobusai lengvai telpa stotelėje, o garažuose jų sutelpa daugiau. Dviaukštis autobusas gali būti trumpesnis nei tiek pat keleivių susodinantis vienaukštis autobusas, o tai suteikia ir didesnį manevringumą.
Kitose šalyse sutiksite ne dviaukščius, o dvigubus autobusus, dar žinomus kaip autobusus su priekabomis ar dviejų dalių autobusus. Jie yra gerokai ilgesni, tačiau sutalpina daugiau keleivių – apie 150, o dviaukščiai – 90. Kai kuriuose miestuose dviaukščiai autobusai nėra naudojami ir dėl to, kad kartais kelyje gali pasitaikyti žemų tiltų, laidų ar medžių.
Vienas iš dviaukščio autobuso trūkumų – keleivių išlaipinimo laikas, juk reikia palaukti kol jie nulips iš antro aukšto. Mums įprastuose autobusuose yra daugiau durų, keleiviams nereikia toli eiti.
Visgi nereikėtų sakyti, kad Londonas yra vienintelis miestas su gatvėse riedančiais dviaukščiais autobusais. Jie yra naudojami ir kituose Jungtinės Karalystės miestuose, Dubline, Honkonge, Berlyne, Sidnėjuje ir kitur. Londonui tiesiog pavyko šiuos autobusus paversti savo simboliu ir dauguma galvoja, kad juos galima rasti tik ten.