Atkaklus vyras už telefono remontą vietoj 204 eurų sumokėjo 2 ct

2016 m. kovo 9 d. 11:45
Donatas
Dar kartą perskaičiau istoriją apie „Tele2“ remontininkus (Sugedus telefonui kreipiausi į „Tele2“ – patekau į užburtą ratą). Ir kokie veikėjai ten dirba?
Daugiau nuotraukų (2)
Sugedo ir mano telefonas. Kam nebūna? Pradėjo išsijungti, kartais įsijungdavo pats, kartais reikėdavo jį įjungti, bet kaskart sugrodavo muzika ir reikėdavo atrakinti kortelę. Tai kelis kartus per dieną, tai kokią savaitę būdavo ramu. Galvojau, kad tai susiję su programine įranga, tad laukiau, kol ji „atsinaujins“ ir trūkumus ištaisys.
Bet neištvėriau, juk dar garantija buvo – kreipiausi į tą patį saloną, kur pirkau. Paėmė, persiuntė į „Tele2“ telefonų priežiūros centrą (TPC).
Po kelių dienų paskambino iš to centro ir pareiškė, kad garantija nebegalioja. Atseit, telefonui buvo atliktas neautorizuotas taisymas, viduje jau kažkieno perlituota plokštė ir garantija netaikoma. Sutaisyti gali, jei sumokėsiu 204 eurus.
Telefono niekada nebuvau pametęs, niekam nesu skolinęs, nedaviau jokiai firmai ar dar kam nors remontuoti. Pats suprantu, ką reiškia garantija, todėl man aišku, kad niekas negalėjo įlįsti į jo vidų ir dar lituoti.
Pasiūlymo, žinoma, atsisakiau. Telefoną grąžino neremontuotą, dar už siuntimą reikėjo sumokėti 5,5 euro.
Ieškojau teisybės. Sąmokslo teorijos: salone pardavė jau taisytą telefoną ar tame pačiame TPC kaip nors netikusiai sulitavo. Visi tiki TPC specialistais: „Atsiprašome, objektyviai išnagrinėjome situaciją, garantija nepriklauso, neautorizuotas taisymas ir, jei kas nepatinka, kreipkitės kitur.“
  Ir kreipiausi į Mobiliųjų telefonų techninį centrą (MTTC). Išsiunčiau jiems telefoną. Gamintojo prašymu telefoną jie persiuntė į Lenkiją, matyt, dar didesnį aptarnavimo centrą, ir grąžino telefoną sutaisytą. Remontas garantinis. Visas siuntimas kainavo 2 centus. Ačiū MTTC.
* * *
„Tele2“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas teigė, kad situacija buvo paprasta. „Mūsų meistrai kreipiasi į gamintoją kiekvienu atveju, kai abejoja, ar gali vykdyti garantinį remontą. Tokiais atvejais gamintojui siunčiami filmuoti ir fotografuoti vaizdai, problemos aprašymas ir kiti reikalingi dokumentai, ir gamintojo atstovas priima galutinį sprendimą – ar gedimas yra garantinis, ar ne. Šiuo atveju irgi kreipėmės į gamintoją ir gavome atsakymą, kad gedimas nėra garantinis. Taip ir nurodėme klientui. Labai nustebome sužinoję, kad kitas įgaliotas atstovas gavo priešingą atsakymą. Puikiai suprantame kliento savijautą – jam atrodo, kad yra apgaudinėjamas. Tačiau taip nėra, čia kalbama apie gamintojo atstovo klaidą.
Nuoširdžiai apgailestaujame dėl jos ir atsiprašome kliento“, – sakė A.Baranauskas.
telefonasTele2remontas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.