„Tol, kol mums bus leidžiama gaminti automobilius su VDV (vidaus degimo varikliais), tol juos ir gaminsime. Manau, paklausa, net ir nedidelė, visada bus“, – trečiadienį kalbėdamas su žurnalistams pasakė bendrovės valdybos pirmininkas Lawrence‘as Strollas.
Šie komentarai pasirodė po to, kai „Aston Martin“ vasarį savo pirmojo elektromobilio pristatymą nukėlė į 2026 metus. Pirmuosius pirkėjus naujieji elektra varomi „Aston Martin“ automobiliai turėtų pasiekti 2027 m.
Naujojo elektromobilio pristatymas rinkai buvo atidėtas po to, kai Didžioji Britanija pernai nusprendė uždrausti prekiauti taršiais benzinu ir dyzelinu varomais automobiliais ne nuo 2030 m., kaip buvo planuota, o nuo 2035 m.
Tačiau tai vis tiek reiškia, kad šalies automobilių gamybos sektorius privalo pradėti gaminti išimtinai elektra varomus automobilius, JK vyriausybei siekiant, kad, kovojant su klimato kaita, nuo 2050 m. į aplinką nebebūtų išmetamas anglies dioksidas.
L.Strollas taip pat užsiminė, kad „Aston Martin“ pradės daugiau investuoti į įkraunamus hibridinius automobilius, kuriais bus prekiaujama iki ketvirtojo dešimtmečio vidurio, kol įsigalios draudimas pardavinėti automobilius su vidaus degimo varikliais.
Mėnesį iki pasirodant šiems komentarams „Aston Martin Lagonda“ savo naujuoju generaliniu direktoriumi paskyrė Adrianą Hallmarką, pirmiau ėjusį vokiečiams priklausančios konkurentės „Bentley“ vadovo pareigas.
A.Hallmarkas bendrovės „Aston Martin“ šturvalą perims iki spalio 1 d., vadovo pareigose pakeisdamas italą Amedeo Felisą, kuris šio prekių ženklo veiklai dirigavo nuo 2022 m. gegužės.
Iš Didžiosios Britanijos kilęs A.Hallmarkas taps ketvirtuoju bendrovės „Aston Martin“, kurios automobiliais mėgdavo važinėtis garsusis pramanytas britų šnipas Jamesas Bondas, generaliniu direktoriumi per ketverius metus.