Pasak projekto iniciatoriaus, įstatymo pakeitimą paskatino konkretus atvejis: „Pastaruosius dvejus mes turėjome turbūt bene unikaliausią atvejį autostradoje, magistralėje Vilnius–Kaunas, tai yra garsus Strošiūnų tuneliukas, arba broma, kaip mes ją vadiname dažnai.
Tai yra tam tikras nesusipratimas, kai kelių objektų kaina didėja netgi du, tris kartus. Pradžioje buvo skelbta, kad kainuos apie 2 mln. eurų, galiausiai su visa infrastruktūra, su viskuo, metams bėgant, išaugo iki 5,5 mln. eurų.
Tas objektas tikrai sukėlė dideles diskusijas, ir visuomenė nesupranta, kaip tokie objektai gali atsirasti ir kaip jie yra patvirtinami. Minėto tuneliuko atveju išėjo taip, kad jis įrengtas už gana ženklią sumą, o ten viso labo yra tik 10 ar 11 sodybų.“
Siūloma, kad naujos nuostatos įsigaliotų 2022 m. sausio 1 d.
Projektui po pateikimo pritarė 99, nė vienas nebalsavo prieš, susilaikė 5 Seimo nariai. Pagrindiniu svarstyti šį klausimą paskirtas Ekonomikos komitetas. Projektą Seimo posėdyje siūloma svarstyti lapkričio 4 d.