Rinkoje šią vasarą pasirodysiantis antros kartos vienas geriausiai parduodamų „Opel” modelių žada sužavėti gamintojo dizaino filosofija – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas”. Ji pirmą kartą atsispindės ir lengvųjų komercinių automobilių segmente.
Per metus parduodama per 50 tūkst. „Vivaro“ ir tai sudaro 10 proc. visos furgonų rinkos Europoje.
Naujojo „Opel Vivaro” išorė dabar modernesnė ir elegantiškesnė: didelės, iškilios priekinės grotelės, „Opel” dizainui būdingi priekiniai žibintai ir bruožai charakteringi lengviesiems keleiviniams automobiliams.
Blizgiuose juoduose rėmuose įmontuoti priekiniai žibintai ir padailinti chromuotais akcentais, suteikia dar daugiau puošnumo. „Opel“ būdingos sparno formos dienos žibintai galimi ir su LED technologija.
Kėbulo šonuose taip pat dominuoja „Opel“ būdingas ašmenų siluetas, kuris nuo šoninio vaizdo veidrodėlių nusidriekia iki galinių ratų arkų. Išryškėja „Insignia“ ir „Astra GTC“ modeliuose matytas stilius.
Priklausomai nuo „Vivaro” paskirties, ar tai tvirtas furgonas, verslo automobilis, ar patogus talpus automobilis, klientai gali rinktis tris skirtingus kėbulo dizaino lygius. Be to, naujųjų „Vivaro“ spalvų paletė vietoj 11 standartinių atspalvių, papildyta 5 solidžiomis ir 6 dviejų sluoksnių blizgiomis spalvomis.
Nuo pasirodymo rinkoje bus galima rinktis ir specialias spalvas, jei furgonas bus naudojamas kaip speciali transporto priemonė.
Modelį bus galima rinktis iš dviejų skirtingų ilgių ir aukščių, kaip krovininį ar keleivinį furgoną, važiuoklę su dviguba kabina bei autobusą.
Abu galimi ilgiai suteikia daugiau erdvės – pirmoji versija yra 5 m ilgio, antroji ilgesnė 40 cm, o tai yra beveik 22 cm daugiau nei ankstesniame modelyje. Erdvės daugiau pastebima ir salono interjere.
Sunkių darbų vykdytojui skirti nauji ir modernūs „Renault“ kurti turbodyzeliniai varikliai: 1,6 l CDTI bei modernus 1,6 l „BiTurbo CDTI“ variklis su nuoseklaus veikimo turbinomis ir dviguba aušinimo sistema.
Dvi turbinos dirbdamos drauge užtikrina efektyvumą ir mažas degalų sąnaudas. Važiuojant mišriu ciklu nauji turbodyzeliai, 1 l sumažintu darbiniu tūriu ir „BiTurbo“ technologija, sunaudoja tik 6 l dyzelio 100 km (preliminarūs duomenys). Tai suteikia „Opel Vivaro“ modeliui pridėtinės vertės šių automobilių klasėje.
Tokie pat varikliai bus siūlomi ir naujajame „Renault Trafic“.
Vasarą atkeliausiantis naujasis „Trafic“ išsiskirs visiškai nauja išore. Automobilio priekyje – didesnis logotipas, ryškiai simbolizuojantis naująjį prekės ženklo tapatumą.
Automobilio išvaizda byloja apie jo tvirtumą ir dinamiškumą, platūs bei grakštūs žibintai prideda jam ekspresyvumo, o nuožulnesnis priekinis langas dabar gerokai aiškiau pabrėžia, kur eina jį ir variklio skyriaus dangtį skirianti riba.
Lengvumo suteikia platus ir tvirtas oro įsiurbimo kolektorius bei dvejas groteles skirianti kėbulo spalvos dekoratyvinė juosta. Dėl aiškesnių linijų automobilio siluetas tapo dinamiškesnis, o tvirtumą demonstruoja apgaubiantis ir apsaugantis priekinis bamperis.
Siūloma net 270 šios transporto priemonės variantų, kuriuos leidžia sukurti su skirtingi aukščiai, du skirtingi ilgiai, krovininio furgono versija, kabina su dviem sėdynių eilėmis, platformos tipo kėbulas ir mikroautobuso versija. „Renault Tech“ padalinys siūlo ir specialiosios paskirties transporto priemones, pagamintas ant „Trafic“ bazės.
Didžioji dalis naujų „Opel Vivaro“ versijų gaminama Lutono gamykloje, Jungtinėje Karalystėje, o „Renault Trafic“ bus gaminami Prancūzijoje, Sandouvilio gamykloje. Čia iki šiol buvo gaminami prabangiausi „Renault“ modeliai, todėl atlikti dideli gamyklos pertvarkymai, į kuriuos investuota daugiau nei 230 mln. eurų.