„Renault Trafic“ per daugiau nei 34 metų gyvavimo rinkoje istoriją parduota net 1,6 milijono automobilių.
„Automobilio linijose įkūnytas naujojo „Renault“ prekės ženklo tapatumas. Suteikdamas jam dinamišką ir energingą išvaizdą, kartu siekiau užtikrinti, kad nenukentėtų nei tvirtumas, nei patogumas – būtent tos savybės, kurių klientai visada tikisi iš tokio furgono,“ – pabrėžė naujojo „Trafic“ dizaineris Kihyunas Jungas.
Gamintojo teigimu, inovacijos geresniam gyvenimui, kurios atkeliauja kartu su trečiosios kartos „Trafic“, akivaizdžiai liudija, kad kaip niekada anksčiau, bendrovė „Renault“ siekė dar labiau įsigilinti į verslo klientų poreikius.
Furgono, kurį išleis nuo pat 1998 m. Europos lengvųjų komercinių automobilių gamybos lyderio pozicijų neužleidžiantis gamintojas, žavesį dar labiau sustiprina atnaujinta konstrukcija, pažangios technologijos ir visa naujų variklių serija, kuriuos projektuojant panaudota ir „Formulės-1“ lenktynėse sukaupta „Renault“ patirtis.
Visai netrukus pasirodys ir naujieji „Opel Vivaro” – atnaujintu dizainu, varikliais, su moderniomis technologijomis tiek išorėje, tiek ir viduje. Vasaros pradžioje universalūs modeliai atneš nemažai naujovių į lengvųjų komercinių automobilių segmentą – tai pirmasis žvilgsnis į naują modelį.
Naujos kartos „Vivaro” pasiūlys efektyvesnius, dar taupesnius variklius. Be to, juose bus įdiegtos modernios technologijos ir montuojama naujausia įranga, dažniau atrandama keleiviniuose automobiliuose, tačiau dabar tokios pat funkcijos bus galimos ir komercinių lengvųjų automobilių segmente.
Naujasis „Opel Vivaro“ įgavo modernesnę, tikslesnių linijų išvaizdą. Plačios priekinės grotelės, sparno formos grafiniai elementai bei kiti „Opel“ keleivinių automobilių dizaino bruožai atsispindi naujuose „Vivaro“.
Daugiau duomenų apie abu modelius kol kas neskelbiama.