Vairuotojas kiek anksčiau šiais metais pateikė ieškinį prieš Vakarų Japonijos geležinkelių operatorę („West Japan Railway“), kai 2020 metų birželį bendrovė nubaudė mašinistą už tai, kad jis sumaišė peronus ir minute vėlavo atvaryti traukinį, pranešė dienraštis „Yomiuri Shimbun“.
Darbuotojas reikalauja 2,2 mln. jenų (19 470 JAV dolerių) žalos atlyginimo už „dvasines kančias“, kurią sukėlė ši nuobauda, sakoma pranešime.
Mašinistas turėjo perkelti tuščią traukinį į depą Okajamos stotyje Vakarų Japonijoje, tačiau pasuko ne į tą peroną.
Dėl sumaišties traukinių vairuotojai pasikeitė vėliau, nei turėjo, o traukinys išvyko iš stoties ir atvyko į depą minute vėliau nei buvo numatyta, rašoma laikraštyje.
Bendrovė teigia, kad buvo tinkama atlikti atskaitymą iš mašinisto atlyginimo, nes klaidos metu nebuvo atliekamas joks darbas.
„West Japan Railway“ atstovas spaudai ketvirtadienį patvirtino ieškinį naujienų agentūrai AFP, tačiau atsisakė jį pakomentuoti, „kadangi byla dar nagrinėjama“.
„Priežastis, kodėl tai tapo ieškiniu, yra nesutarimai dėl to, kaip aiškinti“ vėlavimo priežastį, pažymėjo jis ir pridūrė, kad bendrovė, nustatydama vairuotojo atlyginimą, pritaikė taisyklę „nėra darbo, nėra atlyginimo“.
Tuo tarpu mašinistas, kurio tapatybė neatskleista, tvirtina, kad vėlavimas įvyko dėl nedidelės žmogiška klaidos ir kad tai neturėjo būti laikoma neatvykimu į darbą.
Japonijos geležinkelių sistema yra itin efektyvi ir punktuali, todėl ji dažnai minima kaip pavyzdys geležinkelių tinklams visame pasaulyje.
2017 metais vietos geležinkelių operatorė pateko į tarptautines antraštes po to, kai nuoširdžiai atsiprašė už „didžiulius nepatogumus“, kuriuos sukėlė traukinio išvykimas 20 sekundžių anksčiau.