Pranešama, kad dėl stipraus smūgio akumuliatorių baterijos ne tik užsidegė, bet ir ėmė sproginėti tarsi šoviniai. Vietos ugniagesių tarnybos atstovai sako, kad dėl to pavojus kilo ir į avarijos vietą atvykusiems gelbėtojams.
Miesto policijos departamento vadovas Kevinas Jones'as televizijos kanalo reporteriui sakė, kad „Tesla“ vairavusi 27 metų moteris važiavo dideliu greičiu. Ji nesuvaldė elektromobilio ir rėžėsi į medį.
Vairuotoja žuvo vietoje, o šalia jos sėdėjusios 44 keleivės gyvybė užgeso ligoninėje.
Šis tragiškas eismo įvykis priminė apie didžiulį pavojų, kurį kelia didelės talpos baterijas turintys elektromobiliai. Jų akumuliatoriais sudaryti iš šimtų mažesnių sekcijų, kuriose pažeidus ugnies izoliaciją kyla tikra grandininė reakcija.
JAV ugniagesiams kilo rimtų problemų bandant numalšinti aukštos įtampos ličio jonų baterijos sukeltą gaisrą. Gelbėtojams prireikė didžiulio kiekio vandens, o atskiri liepsnojantys akumuliatorių segmentai buvo išsibarstę didžiuliame plote.
Po šio įvykio Indianapolio ugniagesių tarnyba surengė spaudos konferenciją, kurioje kalbėjo apie tai, jog ruošiantis hibridinių modelių ir elektromobilių gesinimui gelbėtojams tenka įsiminti ir automobilių gamintojų rekomendacijas.