Degalinėse sumontuota Lietuvos įmonės „Rubineta“ sukurta ir pagaminta sistema, atitinkanti aukščiausius Europos Sąjungos keliamus kokybės reikalavimus.
Ši naujovė padės ne tik sumažinti bendrovės kaštus, bet ir užtikrins aukščiausias higienos normas – bekontakčiai maišytuvai garantuoja maksimalią higienos apsaugą, o tai didelių lankytojų srautų sulaukiančiose viešosiose erdvėse yra itin aktualu.
„Vandens taupymo sprendimai Lietuvoje dar nėra populiarūs – dažniausiai turimus maišytuvus tiek namų ūkiai, tiek verslo bendrovės keičia tuomet, kai susiduriama su gedimais arba kai turimi prietaisai tiesiog nusidėvi. Tuo tarpu Vakarų Europoje inovatyviems vandens suvartojimą mažinantiems sprendimams teikiamas didelis dėmesys ir pagrindinė to priežastis – siekis sutaupyti. Naujausios technologijos būtent tai ir padeda padaryti“, – sakė bendrovės „Rubineta“ verslo plėtros vadovas Rolandas Lukša.
Anot R.Lukšos, Lietuvoje poreikį atsinaujinti vandens maišytuvus labiau skatina naujos dizaino tendencijos ar nesandarus maišytuvas, bet ne noras sutaupyti.
„Tikimės, jog sėkmingi pavyzdžiai padės pamažu keisti verslo organizacijų kaštų mažinimo strategijas, nes dabar yra pats metas apie ekologines problemas ne tik kalbėti, bet ir į jas reaguoti. Be to, nuolat griežtinami Europos Sąjungos reikalavimai ilgai delsti tiesiog neleis“, – vandens taupymo argumentus vardina R. Lukša.
Pasak bendrovės „Statoil Fuel &Retail Lietuva“ degalinių tinklo plėtros ir vystymo vadovo Zigmundo Kepalo, šios naujovės įdiegimas papildė kompleksinių sprendimų strategiją, kuria „Statoil“ degalinėse siekiama mažinti sąnaudas.
Bendrovė vadovaujasi požiūriu, jog inovatyvūs ir ekologiški sprendimai yra neatsiejama novatoriškos bei socialiai atsakingos kompanijos dalis, tad siekis tausoti gamtinius išteklius visuomet yra veiklos prioritetų sąraše.
„Rubineta“ Lietuvoje nuo 1999 metų kuria ir gamina aukštos kokybės sertifikuotus maišytuvus ir santechnikos priedus. Šiuo metu daugiausia gaminių bendrovė realizuoja Lietuvoje ir NVS šalyse. Bendrovės apyvarta 2014 m. siekė 11,5 mln. eurų. Didžiąją dalį – apie 95 proc. pajamų – „Rubineta“ uždirba užsienio rinkose, Lietuvoje bendrovė užima 30 proc. vandens maišytuvų rinkos.