Betonavimui iš viso buvo panaudota 7338 kubiniai metrai betono. Atgabenti betoną įmonei „Klaipėdos nafta“ padėjo „Smiltynės perkėla“. Tokiam betono kiekiui transportuoti „Smiltynės perkėlos“ keltai atliko daugiau kaip 200 reisų.
Keltai į terminalą plaukdavo naktį, kad nesudarytų nepatogumų transportui ir keleiviams, iš Klaipėdos besikeliantiems į Kuršių neriją ir atgal.
Užtikrinant nepertraukiamą betonavimo technologijos procesą, betono transportavimui reikėjo naudoti du keltus vienu metu.
„Galime konstatuoti, jog nepaisant itin įtempto darbų grafiko, tinkamai sustygavus visus procesus svarbiausias krantinės darbų etapas yra baigtas. Vykdant nepertraukiamą betonavimą, sudėtingiausias uždavinys buvo laiku pristatyti betoną į statybos aikštelę, tinkamai koordinuoti betono gamybą ir transportavimą mašinomis bei keltais. Galimos rizikos buvo apgalvotos ir kruopščiai suplanuotos, jų išvengta dirbant išvien rangovams, „Klaipėdos naftos“ specialistams bei keltininkams“, – sakė „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Rokas Masiulis.
Nepertraukiamo betonavimo proceso metu dirbo nuo 25 iki 30 darbininkų ir specialistų vienu metu.
Pasak R.Masiulio, toliau tęsiami hidrotechninės dalies darbai, taip pat intensyviai vykdomi SGD terminalo krantinės suprastruktūros statybos darbai. Visa pagrindinė įranga nupirkta ir pristatyta į statybos aikštelę krante, montuojamos pagrindinės krantinės sistemos: švartavimo, elektros ir automatikos, gaisro gesinimo. Pažymėtina, jog SGD terminalo sistemų galutiniai bandymai ir paleidimo derinimo darbai bus atlikti tik prišvartavus SGD laivą-saugyklą.
Valstybei priklauso 72,32 proc. „Klaipėdos naftos“ akcijų.