„Labai džiaugiuosi, kad pagaliau ryžomės išeiti iš komforto zonos, surizikavome ir savo darbus parodėme pasauliui - dalyvavome didžiulėje tarptautinėje vestuvinių ir proginių suknelių parodoje, kurioje susirenka kūrėjai bei gamintojai iš visos Europos. Mums tai labai atsakingas ir rimtas žingsnis“, - sakė „Tiulio fėja“ įkūrėja bei vadovė.
Pasak Viktorijos, sunkiausia užduotis jai buvo nuspręsti, kokie suknelių modeliai verti tarptautinės parodos. „Parodai atrinkau 27 skirtingas sukneles, nes norėjau pristatyti ir parodyti tik tas, kurios labiausiai atspindi „Tiulio fėja“ braižą – ilgas, lengvas, dekoruotas įvairiais rankų darbo nėriniais. Norėjau parodyti, kad nuotakos suknelė nebūtinai turi būti pieno baltumo, todėl sąmoningai rinkausi ne baltas, bet kremines, kapučino spalvos. Dalis modelių, kuriuos vežėme į parodą, galima sakyti, yra tapusios mūsų ženklo klasika - pagal juos sukneles klientėms siuvame jau daug metų. Žinoma, vežėme ir visiškai naujų suknelių modelių. Įdomiausia yra tai, kad daugiausia populiarumo sulaukė būtent klasika tapusios mūsų suknelės”, - sakė dizainerė.
Pasak Viktorijos, sunkiausia užduotis jai buvo nuspręsti, kokie suknelių modeliai verti tarptautinės parodos. „Parodai atrinkau 27 skirtingas sukneles, nes norėjau pristatyti ir parodyti tik tas, kurios labiausiai atspindi „Tiulio fėja“ braižą – ilgas, lengvas, dekoruotas įvairiais rankų darbo nėriniais. Norėjau parodyti, kad nuotakos suknelė nebūtinai turi būti pieno baltumo, todėl sąmoningai rinkausi ne baltas, bet kremines, kapučino spalvos. Dalis modelių, kuriuos vežėme į parodą, galima sakyti, yra tapusios mūsų ženklo klasika - pagal juos sukneles klientėms siuvame jau daug metų. Žinoma, vežėme ir visiškai naujų suknelių modelių. Įdomiausia yra tai, kad daugiausia populiarumo sulaukė būtent klasika tapusios mūsų suknelės”, - sakė dizainerė.
Išskirtinumą ir originalumą vertinanti V. Jakučinskaitė atkreipė dėmesį, kad dauguma parodoje dalyvavusių dizainerių bei gamintojų niekuo neišsiskyrė.
„Buvo stendų, kurie pristatė šimtus ir net tūkstančius suknelių, turėjo įsirengę savo podiumus, profesionalias manekenes, o mes pristatėme tik 27 sukneles, tad palyginus su bendru kontekstu, tikrai buvome labai maži. Todėl reikėjo pasistengti, kad atkreiptume praeivių dėmesį. Ir mums pavyko, nes išsiskyrėme originalumu ir vizualiniais sprendimais – baldai, gyvos gėlės, profesionaliomis nuotraukomis dekoruotos stendo sienos traukė praeivius ir sulaukė daug dėmesio bei komplimentų. Savo stendą pavertėme mažu jaukiu butiku.
Didžioji dauguma vestuvinių suknelių gamintojų bei salonų pristatė standartinius ir senamadiškus modelius. Todėl „Tiulio fėja“ stende apsilankę parodos dalyviai žavėjosi mūsų suknelių modeliais, sakė, kad jie šiuolaikiški, originalūs, o stilius įdomus ir išskirtinis. Sukneles siuvame iš kokybiškų audinių, kuriuos siunčiamės iš viso pasaulio, kuriame tokius modelius, kurie nevaržo judesių, mūsų suknelės lengvos, neperkrautos detalėmis, siuvinėtos įvairiais nėriniais, todėl nuotakos jaučiasi patogiai, lengvai, atrodo elegantiškai, seksualiai ir moteriškai.
Tai ką pristatė kiti gamintojai, mes kūrėme prieš dešimt metų. Todėl galima sakyti, kad žengiame koja kojon su aukštąją mada ir garsiausiais pasaulio dizaineriais. Kiekvienais metais atsinaujiname ir savo klientėms pasiūlome naujus modelius, atitinkančius šiuolaikines mados tendencijas. Gal todėl vokiečiams kai kurie mūsų sprendimai atrodė labai drastiški ir per daug modernūs. Kol jie rinksis tokias sukneles, praeis dar dešimt metų. Todėl mūsų suknelės skirtos didžiųjų miesto žmonėms, kurie seka mados tendencijas”, - parodos įspūdžiais dalijosi Viktorija.
V. Jakučinskaitės kūryba sužavėjo didžiųjų Europos miestų vestuvinių suknelių salonų atstovus. Netrukus juose bus prekiaujama „Tiulio fėja“ suknelėmis – kontraktai jau sudaryti belieka tik išsiųsti užsakymus. Tai tik pirmas sėkmingas žingsnis. Viktorija ir Vitalijus jau planuoja savo kūrybą pristatyti ir kitose tarptautinėse parodose.