Pasak „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovės Neringos Podkopajevos, tokio formato kulinarinė laida – naujiena Lietuvoje. Jai įkvėpimo sukurti suteikė socialiniai tinklai ir juose pristatomi trumpi, žaismingi ir informatyvūs maisto gaminimo vaizdo įrašai.
„Įprastų, kone valandos trukmės kulinarijos šou reitingai – krenta, nes daugelis jau įpratome socialiniuose tinkluose žiūrėti greitus, aiškius ir paprastus kulinarinius vaizdo įrašus. Todėl naujosios laidos formatas yra orientuotas į žiūrovą ir jo įpročius. Be to, taip siekiame taupyti žmonių laiką – patys receptai bus parodyti per mažiau nei dvi minutes, o tai siejasi su „Lidl“ principu – greitai, paprastai ir patogiai apsipirkti parduotuvėje“, – sako N.Podkopajeva.
Greiti, kokybiški ir paprasti patiekalai – iš profesionalaus šefo rankų
Nuo spalio 7 d., kiekvieną darbo dieną, 16.30 val. TV3 žinių eteryje garsus virtuvės šefas, kulinarinių konkursų laureatas Justinas Kapkovičius kaskart pristatys šviežią, kokybišką ir paprastą receptą, kuriam pasitelks šviežius produktus iš prekybos tinklo „Lidl“. Kiekvieną savaitę – po 5 naujus receptus, tinkančius tiek aukščiausios klasės virtuvės šefui, tiek ir nepratusiam laiko leisti virtuvėje.
Į 2024 m. „Michelin“ gidą įtrauktam prabangiausio Lietuvoje viešbučio „Grand Hotel Vilnius“ restoranui „Telegrafas“ vadovaujantis vyriausiasis virtuvės šefas J.Kapkovičius daugiau nei 15 metų sukasi virtuvėje ir kuria išskirtinius patiekalus. Per savo karjerą jis yra dirbęs tokiuose žymiausiuose Lietuvos restoranuose kaip „Le Provence“, „Domm“, „Esperanza Resort“ laisvalaikio klube ir kt. Be darbo viename geriausių restoranų Lietuvoje, J.Kapkovičius taip pat dėsto Tvaraus maisto akademijoje ir yra Lietuvos vyriausiųjų virėjų ir konditerių asociacijos prezidentu.
„Lidl“ yra pratęs stebinti savo netikėtais, bet visada įdomiais sprendimais. Todėl tikimės, kad ši laida nustebins net ir visko mačiusius bei ragavusius žiūrovus ir suteiks jiems dar daugiau įkvėpimo savo kasdienai suteikti naujų skonių – su šviežiais ir kokybiškais produktais iš „Lidl“, – teigia „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė N.Podkopajeva.
Tam, kad parduotuves pasiektų kuo šviežesni ir kokybiškesni vaisiai bei daržovės, „Lidl“ taiko ypatingas priemones: nuo specialių reikalavimų ūkininkams iki papildomo šviežių gėrybių tikrinimo. Visiems „Lidl“ vaisių ir daržovių augintojams tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse yra taikomi itin aukšti reikalavimai, kurie padeda garantuoti derliaus kokybę ir šviežumą.
Stengiantis klientams pasiūlyti aukštos kokybės ir itin šviežią produkciją už patrauklią kainą, „Lidl“ reikalavimus taiko ne tik ūkininkams, bet ir sau pačiam. Į logistikos centrus atkeliavęs derlius yra kruopščiai tikrinamas, o patikrintos gėrybės laikomos skirtingų temperatūrų zonose. Jos palaikomos ir specialiose sunkvežimių priekabose, dėl ko vienu sunkvežimiu į parduotuvę galima atgabenti skirtingų laikymo sąlygų reikalaujančius vaisius bei daržoves. Todėl pavakarę į „Lidl Lietuva“ logistikos centrus atkeliavęs šviežias derlius, per kelias valandas yra išskirstomas į skirtingas parduotuves, o kitos dienos ryte pirkėjai jau gali mėgautis šviežia produkcija.
Už savo išskirtinį dėmesį šviežumui ir kokybei „Lidl“ pelnė tarptautinį „Best Buy Award“ apdovanojimą. Juo patvirtinama, kad geriausias kainos ir kokybės santykis tarp visų mažmeninės prekybos tinklų Lietuvoje – „Lidl“ parduotuvėse. Šveicarijos organizacijos „Icertias“ atliktas tyrimas „Best Buy award“ parodė, kad, pirkėjų nuomone, „Lidl“ mažmeninės prekybos tinklas siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį Lietuvoje, ypač – vaisių ir daržovių segmente.
Pirmąją „Šviežios idėjos su „Lidl“ laidą žiūrovai išvys jau po savaitės, spalio 7 d. Ji bus rodoma kiekvieną darbo dieną popietinių TV3 žinių eteryje ir kartojama TV3 ir TV8 televizijų kanaluose. Nespėjusieji pamatyti laidų, jas bet kada galės pamatyti „Lidl“ „Youtube“ kanale, o greiti, paprasti ir švieži receptai taip pat bus pristatomi ir lidl.lt internetiniame puslapyje.