Pasak „Bolt Food“ regiono vadovo J. Bambalo, maisto pristatymo paslaugos klientai aktyviai dalyvauja restoranų vertinime – trečdalis programėlėje įvykdomų užsakymų būna įvertinami penkių žvaigždučių skalėje, o bendras restoranų įvertinimo vidurkis platformoje siekia 4,5 žvaigždutės.
Be to, vartotojai gali savo patirtį vertinti ne tik žvaigždutėmis, bet po kiekvieno užsakymo ir išsamiai pasidalinti savo mintimis. Minėta maisto pristatymo platforma skaičiuoja, kad beveik ketvirtadalis vartotojų po įgyvendinto užsakymo palieka išsamius komentarus, kuriuos gali matyti restoranai ir atsižvelgti į klientų pastebėjimus.
„Dažnai komentaruose vartotojai pasidalina konstruktyviais pastebėjimais, kurie gali padėti restoranams tapti patrauklesniais. Pavyzdžiui, nurodo didesnio gėrimų, vegetariškų ar veganiškų, vaikams skirtų patiekalų pasirinkimo poreikį. Taip pat dažnai palieka ypač pozityvių komentarų, pavyzdžiui apie porcijų dydį ir, žinoma, skonį“, – sako J. Bambalas.
Anot J. Bambalo, maisto pristatymo programėlių duomenys restoranams naudingi svarstant galimus meniu pokyčius eksperimentuojant su naujais receptais ar deriniais.
„Kadangi programėlėje restoranai patys gali atnaujinti savo meniu, tokie eksperimentai naudojantis platforma būna daug lengvesni – juk net nereikia perspausdinti fizinio meniu“, – sako J. Bambalas.
Septynis „Fresh Post“ restoranus Vilniuje ir Kaune valdanti Inga Tribuišienė sako, kad laikais, kai technologijos yra neatsiejama kasdienybės dalis, restoranai turi išnaudoti jų teikiamus privalumus ir keistis.
„Šiuo metu restoranuose įgyvendiname pokyčius, įkvėptus būtent klientų atsiliepimų. Startavome kaip salotų ir kokteilių baras, tačiau pastaruoju metu pastebėjome besikeičiančius klientų poreikius ir norus. Analizuodami tiek maisto pristatymo programėlėse, tiek socialiniuose tinkluose paliekamus atsiliepimus supratome, kad klientai nori daugiau angliavandenių. Tad tai paskatino iš dalies keisti koncepciją – nuo šiol siūlysime ne tik salotas ir kokteilius, bet ir sumuštinius bei desertus, kurių receptus mums kūrė profesionalių šefų komanda“, – sako minėto restorano įkūrėja.
Dar viena I. Tribuišienės pastebėta pastarųjų metų tendencija – klientų skubėjimas ir greito aptarnavimo poreikis.
„Žmonės taip įsisukę į darbus ar kitas veiklas, kad dažnai nenori nei leisti laiko gaminantis maistą namuose, nei laukianti jo ilgai restorane. Tad restoranams, ypač tiems, kurie specializuojasi dienos pietų segmente, reikia ieškoti sprendimų. Tad išklausėme klientus, padarėme namų darbus ir įsigijome savitarnos šaldytuvus, kuriuose kiekvieną dieną atsiras iki pietų meto likus pusvalandžiui suplakti švieži vaisių kokteiliai ir energiniai imunitetui stiprinti skirti sulčių gėrimai su imbieru, tad skubančiam žmogui nereiks gaišti laiko laukiant“, – naujienomis dalinasi I. Tribuišienė.
Anot J. Bambalo, restoranų ir klientų santykis tobulėjant technologijoms tampa vis interaktyvesnis.
„Teikdami pirmenybę klientų atsiliepimams ir atsižvelgdami į juos, restoranai gali efektyviai sustiprinti santykius su klientais. Kaip ir kitose srityse, maitinimo sektoriuje reikalingas šiuolaikiškas požiūris ir modernūs sprendimai“, – sako jis.