„Paulig“ švenčia „Classic“ kavos 20-metį ir pristato naujieną – „Paulig Classic Aromatico“

2024 m. gegužės 24 d. 09:00
Vienas iš populiariausių kavos prekių ženklų Lietuvoje – „Paulig Classic“ – švenčia dvidešimtmetį ir ta proga pristato naujieną – naują kavos rūšį „Paulig Classic Aromatico“. Visi Suomijoje gaminami „Paulig Classic“ linijos produktai yra specialiai kurti Baltijos šalims, atsižvelgiant į mūsų poreikius kavos skoniui ir aromatui bei vietos vandens sudėtį ir kokybę – vienus svarbiausių veiksnių ruošiant kavą.
Daugiau nuotraukų (7)
Gerai žinoma klasika su šiuolaikišku prieskoniu
Pristatyta 2004 metais, „Paulig Classic“ užkariavo kavos mėgėjų širdis ir tapo vienu iš perkamiausių kavos prekių ženklų Baltijos šalyse. „Paulig Classic“ – tai subalansuoto skonio, aukščiausios kokybės kava, kuri puikiai tinka kasdienei rutinai praskaidrinti. Bėgant metams šio pamėgto kavos prekių ženklo asortimentas buvo papildytas kavos pupelėmis „Classic Crema“ ir malta kava „Classic Cremoso“, o dabar dar vienu nauju šeimos nariu – kava „Classic Aromatico“.
„Kvapni, sodresnio skonio „Classic Aromatico“ atliepia vartotojų, ypač jaunesnių, norą paįvairinti kavos gėrimo patirtis. Per 148 metus sukaupta „Paulig“ patirtis ir Lietuvoje vykdytos vartotojų degustacijos padėjo mums rasti geriausią „Aromatico“ receptą“, – sako Eva Hopia, „Paulig Classic“ prekių ženklo ir asortimento vadovė.
„Pirmieji atsiliepimai apie „Aromatico“ – labai teigiami. Šią kavą galite įsigyti ir maltą, ir pupelėmis. Baltijos šalyse daugelis žmonių namuose mėgsta kavą ruošti iš šviežiai maltų pupelių, tad kavos pupelės sparčiai populiarėja. Matome didelį „Classic Aromatico“ pupelių potencialą“, – sako Rainer Tammet, „Paulig“ mažmeninės prekybos direktorius Baltijos šalyse.
Kava, gaunama iš tvarių šaltinių
„Dauguma kavos augintojų yra smulkūs šeimos ūkiai, kurie susiduria su tokiais iššūkiais kaip klimato kaita ar pragyvenimo lygio užtikrinimas. Viena iš kertinių „Paulig“ nuostatų yra ta, kad kavos auginimas ūkininkams turi būti pelningas – tik taip užtikrinsime, kad ir ateityje bus norinčių auginti kavą. Todėl nuolat ieškome, kaip užtikrinti ūkių pelningumą ilguoju laikotarpiu. Mūsų partnerystės projektai vykdomi 20-yje šalių, o vykdydami juos bendradarbiaujame su daugiau kaip 100 000 kavos augintojų, kuriems padedame užsitikrinti ir pasididinti iš kavos auginimo gaunamas pajamas“, – sako András Koroknay-Pál, atsakingas už „Paulig“ kavos žaliavos pirkimą.
Visa „Paulig“ kavos žaliava yra perkama iš tiekėjų, kurių tvarumas patikrintas nepriklausomomis tvarios partnerystės programomis, arba iš tiekėjų, turinčių tvarumo sertifikatus. Visi įmonės kavos gamybos proceso partneriai yra įsipareigoję laikytis „Paulig“ socialinės atsakomybės principų – gerbti žmogaus teises ir gamtą, kurti žmonėms bei aplinkai palankias darbo sąlygas ir gamybos praktiką.
Jau galima įsigyti parduotuvėse
„Paulig Classic Aromatico“ – tai aromatinga, sodresnio skonio kava su švelniu juodojo šokolado poskoniu iš geriausių Lotynų Amerikos arabikos pupelių su trupučiu robustos. Šią kavą galite gerti juodą arba pagardintą pienu. Ruošdami ją automatiniais kavos aparatais galėsite džiaugtis tiršta kavos puta, itališkai vadinama crema.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.