Organizatoriai dalinasi apibendrintais užsakymų maisto pristatymo plaformoje rezultatais, o vieni iš laureatų – vilniečiai „Urban Garden“ ir Tauro gatvės „Jammi“ – kontrastingais sėkmės receptais, kaip tapti mylimu, bet nenusibostančiu pasirinkimu.
„Praėję metai buvo lyg šuolis nuo ypatingai sunkių 2020-ųjų“, – reziumuoja Gintarė Cirtautaitė-Vanhoe, restorano „Urban Garden“, įvertinto nominacijoje „Veganų patvirtintas“, vadovė.
Jos teigimu, sveiko vegetariško maisto vietą Vilniuje atranda vis daugiau žmonių. Nemaža dalis jų – sveikesnio pasirinkimo ieškantys per užsakymo platformas.
„Patiekalai pas mus yra paruošiami nuo nulio, nenaudojame pusfabrikačių ir viską ruošiame patys. Meniu stengiamės keisti pagal sezoniškumą, žiemą sukuriame šiltų ir sotesnių vegetariškų patiekalų, vasarą – lengvesnių ir gaivesnių“, – sveikuoliško verslo filosofija dalinasi G.Citrautaitė-Vanhoe.
Nors maisto pristatymo paslauga padėjo išplėsti klientų ratą, restorano įkūrėja įsitikinusi, kad ta pati auditorija lankosi ir restorane. Tą liudija ir koreliuojanti užsakymų statistika: darbo dienomis didžiausias srautas – pietų metu, o savaitgaliais restorane ir klientų užsakymuose karaliauja vėlyvieji pusryčiai (angl. – brunch).
Veganiškų elementų 2021-ieji atnešė net ant užkandinių „Jammi“ stalo.
Už klientų lojalumą nominacijoje „Niekada nenuviliantis“ apdovanota Tauro gatvės užkandinės komanda savo sėkmės receptą grindžia meile maistui ir nuolatinėmis naujovių paieškomis.
„Nuolat judame į priekį, nes kiekvienas mylime savo veiklą. Pavyzdžiui, šiuo metu siūlomas veganiškas padažas gimė vienos iš vadovių virtuvėje – ruošėme keletą jo variantų, patys bandėme ir išsirinkome sėkmingiausią, kuris dabar džiugina Vilniaus, Klaipėdos ir Panevėžio veganus“, – prisimena Žilvinas Kuprėnas, „Jammi“ rinkodaros vadovas, čia pat ironizuodamas, kad didžioji dauguma lojalių klientų toli gražu nėra veganai.
Jo teigimu, žmonių pasirinkimus apibrėžia ir šiuolaikinis gyvenimo tempas. Pietų pertrauka ar vakarienė dažnam būna vienintelė akimirka, kai galima atsipalaiduoti. Kadangi kokybiško maisto pasiūla šiandien itin didelė, vis daugiau lemia užtikrintumas, kad visada gausi taip pat gardžiai paruoštą mėgstamą patiekalą.
„Savo virtuvėje galime ruošti didelius maisto kiekius vienu metu, dažnai pietus užsako didelių įmonių kolektyviai – tokiais atvejais paimti maisto vienu metu atvažiuoja net keletas kurjerių ekipažų – atrodo efektingai“, – šypsosi Ž.Kuprėnas.
Dar vienas tradicinis pikas Tauro g. užkandinėje sutampa su laiku, kai kiti restoranai jau baigia darbą – po 23 val.
Visgi nominacijoje „Naktipiečių karalius“ triumfavo restoranas „McDonald’s“. Pagal klientų suteiktus reitingus renkamoje nominacijoje „Vietinių mylimiausias“ nugalėtoju tapo „Archie’s Burgers“, tarp atokesnėse lokacijoje esančiųjų įvertinti „Pepperoni Pizza“ (nominacija „Užslėptas deimantas“), plartformos debiutantų „Kylančia žvaigžde“ pripažintas „Wraperia Suppa Kebs“, atsiėmimo vietoje meka tapo „Meat Busters“ (nominacija „Vertas pasivaikščiojimo“), aukštos klasės restoranų nominacijoje „Palepink save“ geriausiu pripažintas „Sushi Masters“, už „Geros kainos ir kokybės santykį“ apdovanotas „iLunch“, o besirūpinančiųjų ne tik skoniais, bet ir aplinka nominacijoje „Žaliasis pasirinkimas“ pagerbti „Holigans“.
Šiuo metu „Bolt Food“ maistą pristato iš restoranų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, Marijampolėje, Mažeikiuose ir Alytuje.
Apie „Bolt“
„Bolt“ – pirmoji Europoje daugiafunkcė programėlė, kurios pagrindinis tikslas – įperkamas, patogesnis ir patikimesnis keliavimas mieste. „Bolt“ paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau nei 100 mln. klientų iš 45 šalių bei daugiau nei iš 400 miestų Europoje ir Afrikoje.
Kompanija siekia paspartinti perėjimą nuo nuosavų automobilių naudojimo iki bendro ir tvaresnio mobilumo pasitelkiant „Bolt“ teikiamas paslaugas.
Kompanijos teikiamų paslaugų sąraše – pavėžėjimas, mikromobilumą gerinančios automobilių ir elektrinių paspirtukų dalijimosi paslaugos, maisto į namus bei maisto prekių pristatymas.
Įmonė veikia pagal „Žaliąjį planą“ ir yra įsipareigojusi mažinti savo automobilių paliekamą ekologinį pėdsaką bei siūlyti aplinkai draugiškas paslaugų alternatyvas. „Bolt“ paslaugos teikiamos net 23-uose Lietuvos miestuose.