Dėl pandeminių aplinkybių atidarymo šventė atidėta vėlesniam laikui, tačiau maisto aikštė ir restoranai joje pradeda veikti visu tempu pagal lankytojų dienos ritmą.
„Maisto aikštės koncepcija ir restoranai parinkti tikslinei auditorijai – aplinkiniame rajone dirbantiems ir gyvenantiems žmonėms, kurie šios vietos laukė ne mažiau nei mes. Ji skirta kolegų ar partnerių susitikimui, seniai vienas kitą mačiusių bičiulių pasimatymui, o kai bendrauti nesinori, tiesiog pauzei ištrūkti iš biuro ar kasdienės aplinkos. Tai vieta išsiilgtam dialogui, kai ryšys kuriamas per maistą ir patirtis“, – sako prekybos centro „Europa“ generalinė direktorė Eglė Juškienė.
Pasak jos, beveik 900 kv. metrų ploto maisto aikštės erdvė pripildyta natūralios šviesos ir žalumos – sinergiškai įsilieja į prekybos centrą, todėl jie tampa tarsi neatsiejami. Šis sprendimas buvo tikslingas, nes maisto aikštė yra viena svarbiausių šiuo metu vykstančio prekybos centro atnaujinimo dalių. Maisto aikštės atidarymas žymi ir prekybos centro atnaujinimo pusiaukelę.
„Kūrėme prekės ženklą „Dialogai“ galvodami apie tai, kad ši maisto erdvė yra prekybos centro pulsuojanti širdis: daugiasluoksnė vieta energijos įkrovai ir naujoms patirtims užimto žmogaus dienos ritme. Atsiribojome nuo maisto sąsajų pavadinime ir vizualikoje, nes maistą lankytojai „Dialoguose“ tikrai suras, tačiau tokiu sprendimu siekėme atverti pokalbį, leisti netikėtumams nutikti, juos patirti per maistą ir pokalbius, mėgautis erdve, žmonėmis ir, žinoma, – maistu, kurio dėka įvyksta virsmas“, – sako Asta Grabliauskienė, TBWA\Vilnius direktorė.
Duris atvėrusioje Suomijos architektūros studijos „Bolder“ kurtoje maisto aikštėje vienu metu gali lankytis 300 svečių, o jie – rinktis iš 10 skirtingų restoranų meniu. Dalis pavadinimų gerai žinomi, taip pat yra ir naujų, kuriuos pristato patyrę rinkos dalyviai. Maisto aikštės valdytoja – bendrovė „Sapus“.
„Pastarąjį pusmetį daug ir intensyviai dirbome – mūsų naujos kartos maisto aikštės vizija patikėjo restoranai, kurie entuziastingai prisidėjo prie jos įgyvendinimo. Atidžiai derinome meniu, aptarnavimo greitį, prioritetą teikėme lankytojų potyriams ir socialiniams poreikiams, taip pat jų įprastam darbo ir poilsio ritmui. Šios tendencijos būdingos dabartinei intensyviai vykstančiai maisto aikščių plėtrai Europoje ir JAV“, – sako Aurimas Namajuška, „Sapus“ vadovaujantis partneris.
Pasak A.Namajuškos, daugiausia srauto maisto aikštėje laukiama dienos metu, tačiau erdvė pritaikyta užsukti ir vakare. Italijos virtuvę atstovaus gerai žinomas picų kepėjas „La storia Pizzeria“, Viduržemio jūros patiekalus gamins „Itališka keptuvė“, taip pat bus Sakartvelo virtuvė „Chačapuri“, ypatingi burgeriai „Archie's Burger“, Pietų Azijos virtuvę atstovaus „MyWok“, „Noodle City“, „Wrap House“, Japonijos – „EatSushi“, Lietuvos ir Rytų Europos „Potato house“ ir „Sava“. Maisto aikštė turės integruotą „pop-up“ kulinarijos erdvę, kuri bus skirta renginiams ir trumpalaikei nuomai.
Maisto aikštė prekybos centre darbo dienomis ir savaitgaliais veiks nuo 10 iki 21 val. Atvykstant į maisto aikštę, kaip ir į prekybos centrą, reikalingas galimybių pasas ar jį atitinkantis dokumentas.
Iš viso prekybos centro „Europa“ savininkas „Baltic Horizon Fund“ į atnaujinimą investuoja 6 mln. eurų, iš kurių 3 mln. buvo skirti maisto aikštei ir šalia jos esančiai laisvalaikio erdvei. Baigti visus su atnaujinimu susijusius darbus planuojama pirmąjį 2022 m. pusmetį.