Paaiškėjo, kad juo pasižymi ir „Best Buy Award“ apdovanojimą laimėjo „Švyturio-Utenos“ daryklos produkcija.
Tiesa, darykla apdovanojimus laimėjo net dvejose kategorijose. Didžioji dalis apklaustųjų teigė, kad pagal kainos bei kokybės santykį „Utenos“ yra Nr. 1 ir tarp nealkoholinio alaus gamintojų, ir prekės ženklų.
Verta pabrėžti, kad tarptautinį įvertinimą ta pati darykla gavo ir metų pradžioje, kai šveicarų apklausa atskleidė, kad visiems lietuviams apskritai kokybiškiausias atrodo „Švyturio“ prekės ženklo nealkoholinis alus.
„Kai įvertinimų vis daugėja, džiugu jausti, kad jie netampa vis įprastesni ar mažiau malonūs – priešingai. Taip pat jie parodo, kad klausomės įvairių vartotojų poreikių, pateisiname lūkesčius kokybei ir toliau išliekame aludarystės lyderiai Lietuvoje. Kasmet gaudami šį tarptautinį įvertinimą jaučiame ne tik didelę motyvaciją, bet ir atsakomybę prieš vartotojus“, – sako „Švyturio-Utenos“ alaus daryklos rinkodaros vadovas Andrius Bagdzevičius.
Aukščiausia kokybe už geriausią kainą dabar įvertintas „Utenos“ nealkoholinis alus pasižymi subtiliu vaisiniu aromatu su lengvomis salyklo natomis, o jo skoniui būdingas malonus apynių kartumas. Jis gaminamas taip pat, kaip ir įprastas alus, tik gamybos pabaigoje jame esantis alkoholis pašalinamas moderniu dializės metodu.
Gamindama šį alų „Švyturio-Utenos“ darykla naudoja tik naujausią įrangą, atitinkančią aukščiausius aludarystės kokybės standartus.
„Savo technologijomis ir standartais didžiuojamės ne be pagrindo – apie nealkoholinio alaus gamybą mūsų aludariai konsultuoja ir kitų „Carlsberg“ daryklų kolegas užsienio šalyse. Kasmet dedame vis daugiau pastangų, kad ne tik pateisintume lūkesčius, bet ir nustebintume jau visko mačiusius vartotojus. Šis apdovanojimas tai tikrai įrodo, nes jį mums skyrusi Y karta brendo kartu su pasaulinėmis tendencijomis ir nebijojo išbandyti naujovių, todėl ir produktams kelia aukštus standartus. Beje, metame iššūkius savo pačių riboms ir naujoves pristatome ne tik su alumi, bet ir populiarėjančio nealkoholinio „Radler“ asortimentu“, – pasakoja A. Bagdzevičius.
Tyrimus atliekanti Šveicarijos organizacija „ICERTIAS“ alaus prekės ženklų analizę Lietuvoje atliko 2021 m. liepos mėnesį.
Tyrimo metu apklausta 1200 gyventojų, vertinant jų patirtį ir pasitenkinimo lygį su Lietuvoje parduodamų produktų bei paslaugų kokybe, taip pat kainos ir kokybės santykiu.