Kartu su Lietuvos gamintojais prekybos tinklas „Maxima“ nuolat ieško būdų, kaip atliepti besikeičiančius pirkėjų poreikius ir stiprinti lietuviškos produkcijos populiarumą. Įvairesnė populiarių „Biovela Group“ mėsos gaminių produkcija jau artimiausiu metu pasieks daugiau „Maximos“ parduotuvių.
Atrasti bei paragauti įvairesnius mėsos gaminius pirkėjus paakins ir patrauklesnės kainos. Jau nuo šios savaitės prekybos tinklas „Maxima“ sumažino dalies „Biovela Group“ gaminamų rūkytų ir vytintų dešrų bei dešrelių kainas. Per artimiausias kelias savaites bus atpiginta ir daugiau populiariųjų „Biovela Group“ gaminamų mėsos gaminių.
Atpiginti mėsos gaminiai „Maximos“ parduotuvėse yra žymimi specialiu ženklu „Sumažinome kainą“ bei šią kainų mažinimo iniciatyvą lydinčiu šūkiu „Skaniau, pigiau, įvairiau“.
Atpiginami pirkėjų mėgstami mėsos gaminiai
Prekybos tinklo „Maxima“ pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas pastebi, kad karantino metu žmonės ne tik dažniau perka, bet ir ieško įvairesnių mėsos gaminių.
„Karantino metu pasikeitę vartojimo įpročiai paskatino ieškoti sprendimų, kad patenkintume savo pirkėjų lūkesčius. Bendradarbiaudami su „Biovela Group“ stengsimės sudaryti didesnes galimybes rinktis įvairesnę kokybiškų mėsos gaminių produkciją. Mėsos gaminiai nuosekliai išlieka tarp perkamiausių maisto produktų, todėl tikimės, kad jų atpiginimas bus jaučiamas palengvėjimas kasdienėse pirkėjų išlaidose“, – sako M. Tilmantas, „Maximos“ pirkimų departamento direktorius.
Jis džiaugiasi, kad „Biovela Group“ produkcijos peržiūrėta kainodara leis „Maximos“ pirkėjams populiarius mėsos gaminius nusipirkti pigiau.
10 proc. mažinamos populiarių „Biovela“ mėsos gaminių kainos nėra vien tik trumpalaikė akcija. Nuo sumažintos reguliarios kainos ir toliau bus taikomos papildomos nuolaidos, kad pirkėjai kuo įvairesnius kokybiškus lietuviškus mėsos gaminius galėtų įsigyti už dar patrauklesnę kainą.
Ilgametė partnerystė padeda tobulėti
„Tik siūlydami kokybišką ir skanią produkciją pasiekėme, kad žmonės parduotuvių lentynose pirmiausia ieško savo šalies produkcijos, ją mėgsta ir vertina. Turime nuolat tobulėti ir užtikrinti geriausia pasiūlymą pirkėjams. Tam svarbūs ir asortimentas, todėl jį nuolat plečiame bei peržiūrime, ir kokybė, kuri mums visuomet buvo aukščiausio prioriteto, ir kaina. Tikimės, kad šios inicatyvos dėka mūsų gaminiai bus dar patrauklesni „Maximos“ pirkėjams“, – sako „Biovela Group“ vykdantysis direktorius Žilvinas Lenktaitis.
Jis pažymi, kad su prekybos tinklu „Maxima“ sėkmingai bendradarbiaujama jau ne vienerius metus. Ši ilgametė partnerystė, pasak Ž. Lenktaičio, leidžia tobulėti ir kurti kokybiškus gaminius bei užsitarnauti pirkėjų pasitikėjimą.
Praėjusiais metais didžiosiose „Maxima“ parduotuvėse įrengti specialūs stendai „Ant grotelių“, skirti greitesniam apsipirkimui, ruošiantis piknikui ar grilio vakarienei namuose. Juose plačiai pristatomas „Biovela“ mėsos gaminių asortimentas. Taip pat „Biovela“ pernai pristatė 32 dienas brandintos rinktinės jautienos produktus „Dry Aged Beef“. Išskirtinis gaminys rinkoje pirmiausia buvo pasiūlytas „Maximos“ pirkėjams.