Atskleidė, kas svarbiausia renkantis vištieną

2019 m. balandžio 26 d. 10:11
Naujausias tyrimas apie lietuvių vištienos vartojimo įpročius atskleidė, kas jiems yra svarbiausia renkantis šią mėsos rūšį.
Daugiau nuotraukų (1)
Šalies gyventojams svarbiausia toli gražu ne prekės kaina, o kokybė, rodo bendrovės „Kekava“ užsakymu atlikta visuomenės apklausa.
„Kokybę, kaip svarbiausią rodiklį renkantis vištieną, nurodo trys iš dešimties Lietuvoje apklaustų žmonių. Kaip viena iš trijų svarbiausių savybių renkantis šią mėsos rūšį, ji nurodoma dviejuose trečdaliuose tyrime dalyvavusių žmonių atsakymų, nepriklausomai nuo apklaustųjų gyvenamosios vietos ir gaunamų pajamų. Tiesa, didžiausią dėmesį į kokybę atkreipia 18–29 metų asmenys, kurių net 37 proc. vištieną renkasi pirmiausiai pagal šį kriterijų. 
Taip yra, nes visuomenėje labai populiarus sveikatos kultas, o vienas svarbiausių dalykų norint ja tinkamai rūpintis – atsižvelgti į tai, ką valgome. Sveikiau maitintis galime vartodami daugiau vištienos, kuri turi gausybę naudingų medžiagų, bet mažai cholesterolio.
Rinkdamiesi, ką patiekti ant stalo, lietuviai įvertina ne tik šios mėsos rūšies gerąsias savybes, lengvą gaminimą, bet ir tai, ar parduodama vištiena yra kokybiška“, – apklausos duomenis apžvelgė bendrovės „Kekava“ prekybos vadovė Lietuvai Oksana Borkovska.
Svarbu, kaip buvo augintos vištos
Vištienos kokybę lemia ir vištų laikymo sąlygos, kas taip pat yra vienas svarbiausių rodiklių lietuviams renkantis, kurio gamintojo mėsą užaugintą rinktis. 
„Vištų augimo sąlygas, kaip vieną svarbiausių aspektų renkantis vištieną, nurodo trys iš dešimties apklaustųjų. Toks rūpestis nestebina, mat jei vištos buvo aprūpintos kokybišku lesalu be stimuliantų, pakankama erdve judėti bei mikroklimatu – apšvietimu ir temperatūra, mėsa bus kur kas kokybiškesnė.
Be to, auginamos geresnėmis sąlygomis vištos mažiau serga, tad jų netenka gydyti antibiotikais, kurie yra itin nenaudingi žmogaus organizmui“, – teigė O.Borkovska.
Pirkti skatina ir akcijos
Pirkėjams taip pat svarbus gamintojo žinomumas, kurį kaip vieną iš trijų svarbiausių rodiklių renkantis vištieną nurodė beveik pusė apklaustųjų.
Kur kas mažesnę dalį žmonių veikia gražus įpakavimas – tai, kaip vieną iš trijų jų pasirinkimui įtaką darančių veiksnių, nurodo vos kas dešimtas lietuvis.
Itin mažai apklausos dalyvių – vos 1,4 proc. – kaip vieną iš trijų svarbiausių rodiklių renkantis vištieną įvardijo jos kainą. 
„Gražiu įpakavimu ir produkto kaina pirkti vištienos neįtikinsi. Tai rodo, kad visuomenė tampa vis labiau sąmoninga. Be to, tai, kad pirkėjai visų pirma atkreipia dėmesį tiek į kokybę, tiek į vištų auginimo sąlygas, šiuos teiginius tik patvirtina“, – tyrimą apibendrino bendrovės „Kekava“ atstovė.
vištiena^Instantkaip išsirinkti
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.