„Mūsų naujojo produkto vartotojai – veiklūs, greitai gyventi nebijantys, savo sveikatai ir aplinkos apsaugai ir naujovėms neabejingi jauni žmonės, siekiantys modernumo ir harmonijos. Tikimės, kad jie įvertins mūsų gebėjimą keistis. Manome, kad naujos skardinės idėja, stilingas dizainas ir praktiška forma puikiai atspindi unikalią vulkaninę kilmę, ryškų jo skonį ir tai, ką šis vanduo suteikia žmogui. Tikimės, kad „Borjomi“ skardinė taps jiems veržlaus gyvenimo ir efektyvumo atributu“, – sakė „IDS Borjomi Europe“ rinkodaros vadovė Tatjana Rudienė.
Pasak T.Rudienės, naujo produkto idėją padiktavo jau ne vieną dešimtmetį pasaulyje auganti gėrimų skardinėse banga, į kurią įsilieja vis daugiau nealkoholinių gaiviųjų gėrimų, geriamojo ir kitokio vandens produktų gamintojai.
„Borjomi“ atstovė įvardija ir svarbiausius mineralinio vandens skardinėje privalumus: ji lengva, patogi laikyti rankoje, jos turinys atvėsta greičiau nei plastikiniame butelyje, o formatas tinka tiek rankinukui, tiek vyriško švarko kišenei. Be to, pasaulinės pakuočių rinkos ekspertai pabrėžia, kad tokių skardinių perdirbimas yra vienas veiksmingiausių, palyginti su stiklo ir plastiko produkcija.
Praėjusių metų pabaigoje išleistos „Borjomi“ ženklo mineralinio vandens skardinės Lietuvos prekybos tinkluose pasirodė kovo pabaigoje. Lietuva buvo pirmoji Baltijos šalis, kurioje šis produktas pristatytas.
Nauja 0,33 l talpos pakuotė papildo „Borjomi“ gaminių liniją, kurią šiuo metu sudaro keturių tipų pakuotės: 0,33 l ir 0,5 l stikliniai buteliai bei 0,5 l ir 1 l plastikiniai buteliai.