UAB „Keturi kambariai“ komandos – Nido Kiuberio, Vytenio Kurapkos, Vyganto Makselės ir Martyno Šerkšnio – nuo pat įkūrimo valdoma „Coffee Inn“ gimė iš meilės kavai ir naujovėms.
Per dešimtmetį oranžiniai puodeliai lankytojų rankose užtarnavo kokybiškos kavos, kurią galima išsinešti, flagmano vardą, o Lietuvoje gimęs ženklas išaugo į tarptautinį.
Šiandien „Coffee Inn“ – didžiausias Baltijos šalyse kavos tinklas, kuriam priklauso 60 kavinių. Pernai duris atvėrė ir pirmoji kavinė Jungtinėse Amerikos Valstijose.
„Per mūsų veiklos Lietuvoje dešimtmetį kavos rinka gerokai subrendo. Tada žmonės apie kavą žinojo labai mažai. Su „Coffee Inn“ atėjimu pagerėjo ir ėmė nuolat augti kavos kokybė, žmonėms suteikėme vis daugiau galimybių atrasti, rinktis gerą kavą, pažinti jos skonius.
Šiandien jau savaime suprantama, kad nebūtina ją gerti čia pat, iš keraminio puodelio, kad galima ją išsinešti su savimi. Kava tapo neatsiejama miesto gyvenimo ir kultūros dalimi. Apie kavą, jos ruošimo ir vartojimo kultūrą ir mes, ir mūsų klientai dabar žinome gerokai daugiau nei bet kada anksčiau. Ši branda verčia nesustoti, iš naujo pažvelgti į mūsų veiklą ir tapatybę“, – komentuoja N.Kiuberis.
Jo kolega M.Šerkšnys pabrėžia „Coffee Inn“ išskirtinumą konkurencinėje aplinkoje: „Kavos rinka – nuolat kinta, juda, todėl galime tik pasidžiaugti, kad mums pavyksta stabiliai nešti inovatorių vėliavą.
Buvome pirmieji, klientams pasiūlę kokybiška kava mėgautis ne tik viduje, bet ir išsinešti, savo ženklo šaknis tikslingai įleidome į miesto gyvenimą – esame neatsiejama kultūros renginių, svarbiausių įvykių dalis. Klientų patogumui pirmieji pristatėme išmaniąją programėlę, ieškome originalių komunikacijos ir meninių sprendimų, pradedant reklama, baigiant produktų kolaboracijomis su menininkais.“
5 milijonai kavos puodelių per metus
„Sėkmingo verslo paslaptis yra kliento sąlytis su prekės ženklu: jo patirtis užsukus į kavinę, asortimentas ir aptarnavimas, aplinka. Būtent šiam kliento potyriui tobulinti ir demokratijos puoselėjimui toliau skirsime didžiausią dėmesį“, – žada V.Kurapka.
Jei prieš dešimtmetį kava išsinešimui miestiečiams keldavo nuostabą, šiomis dienomis dažnas jau neįsivaizduoja savęs be oranžinio puodelio rankose.
Per metus „Coffee Inn“ lankytojai išgeria 5 milijonus puodelių kavos. Kavinės neatsiejamos ir nuo legendinio sūrio pyrago, nuo pirmosios kavinės atidarymo gaminamo pagal unikalų receptą „Coffee Inn“ ceche.
Šiandien kavinių asortimentas išplėstas iki 50 skirtingų pačių ruošiamo šviežio maisto ir konditerijos gaminių pasiūlymų.
Lankytojams – staigmenos
Šiandien, kovo 27-ąją, „Coffee Inn“ lankytojų laukia dešimtojo gimtadienio staigmenos. Pirmoji sostinėje Vilniaus g. 27 įkurta kavinė lankytojus vaišins legendiniu klientų itin pamėgtu sūrio pyragu, visuose „Coffee Inn“ bus galima paragauti specialiai gimtadieniui ruošiamos šventinės kavos už simbolinę kainą, o „Uber“ keleiviai, užsisakydami kelionę, programėlėje galės pasirinkti važiuoti specialiai pažymėtu #Kofeinui10 automobiliu, kuriame gaus kuponą nemokamai šventinei kavai.
Dešimtmetį pasitinka nauju vardu
Atsižvelgiant į rinkos pokyčius ir siekiant kuo geriau atspindėti veiklos filosofiją, dešimtąjį gimtadienį kavinių tinklas pasitinka atnaujintu vardu – „Caffeine Roasters“.
„Atnaujindami prekės ženklą ir pereidami prie vieningo „Caffeine Roasters“ pavadinimo visose rinkose, išoriškai tampame tuo, kas jau seniai esame viduje – tiesiog „kofeinas“. Taigi, liekame ištikimi savo veiklos filosofijai visais požiūriais: asortimentu, kavinių interjeru, klientų aptarnavimu“, – sako vienas iš šio tinklo savininkų V.Makselė.
Šis strateginis žingsnis kompanijai leis efektyviau valdyti rinkodarą ir komunikaciją, kurti vertę klientams, vystyti frančizės paketą. O „Caffeine Roasters“ klientai ir toliau gali tikėtis aukščiausios kokybės kavos, profesionalių baristų, erdvės susitikimams, pokalbiams ir kūrybinei veiklai.