„Naująja pakuote kompanija siekė įtvirtinti gėrimo paveldą, susiedami jį su nesutramdoma dvasia ir aukšto lygio meistriškumu. Pakuotė atrodo šiuolaikiškai, tačiau jai nesvetima laiko dvasia“, – sakė bendrovės „Liviko“ kompanijos „Bacardi“ prekės ženklo vadovė Lietuvoje Renata Miliauskaitė–Vasilian.
Naujajame dizaine apstu įvairių akcentų. Jau ikona tapęs gėrimo logotipas, šikšnosparnis, sukurtas semiantis įkvėpimo iš XX a. pradžioje ranka pieštų šikšnosparnių eskizų. Jis vainikuoja gėrimo etiketę su ranka išpjaustytais rašmenimis, primenančiais tuos, kurie puošia art deco stiliaus buvusią šio prekių ženklo prekybos kontorą.
Ant visų šviesiojo ir tamsiojo romo butelių taip pat yra atspaustas atskiras unikalus ornamentas, o galinėje etiketėje trumpai aprašyta „Bacardi“ šeimos, gėrimo skonio ir prekių ženklo istorija bei pateikiama kokteilių receptų. Be to, visos etiketės yra pagamintos iš pakartotinai panaudoto cukranendrių pluošto – romo gamybos proceso šalutinio produkto.
Žurnale „Drinks International“ 2015 metų barų geriausių gėrimų 50-uke „Bacardi“ įvardytas kaip vienas madingiausių romų.
Su naująja pakuote grįžta ir originalūs ispaniški romo pavadinimai: „Superior“, „Gold“ ir „Black" tampa „Carta Blanca“, „Carta Oro“ ir „Carta Negra“. Jungtinėje Karalystėje naujoji pakuotė pristatyta vasario mėnesį, kai kuriose Europos šalių rinkose ji pasirodė kovo pradžioje, o Lietuvoje ir kitose pasaulio rinkose atsiras gegužės pradžioje.