Septintus metus Jungtinėje Karalystėje vykstantys apdovanojimai pasižymėjo rekordiniu vertinimui atsiųstų išskirtinės kokybės šokoladų skaičiumi.
Aklose vertinimų degustacijose dalyvavo virš trisdešimties šokolado prefesionalų, maisto technologijos akademikų, žiniasklaidos ir prestižinių prekybos tinklų atstovų, kurie vertino virš penkių šimtų gaminių iš viso pasaulio.
„Šie įvertinimai yra tik dar vienas įrodymas, kad inovatyvi, kokybiška ir lietuviška produkcija gali sudominti visą pasaulį. Džiaugiamės, kad nuo pat pirmų „Mulate“ šokoladų kūrimo akimirkų gavome palaikymą tiek iš didžiųjų prekybos tinklų Lietuvoje, tiek iš ekologinių produktų gamintojų ir prekybininkų asociacijos. Vos per pusmetį ekologiški „Mulate“ šokoladai užkariavo ir mūsų šalies vartotojų širdis. O tai – mums didžiausias komplimentas“ – įspūdžiais dalinosi „Chocolate Naive“ ir „Mulate“ šokoladų kūrėjas Domantas Užpalis.
„Mulate" tamsaus pieno šokoladas su tahini ir sezamo sėklomis jau yra laimėjęs apdovanojimą Šiaurės Amerikos šokolado festivalyje („NW Chocolate Festival 2014“).
„Chocolate Naive“ – vienas iš 200 pasaulio šokolado gamintojų, kurių produkcijos ruošimo ratas prasideda nuo kakavos pupelės.
Lietuvišką šokoladą jau įvertino tokie prestižiniai prekybos centrai kaip „La Grande Epicerie de Paris“ (Prancūzija), „Selfridges“, „Harvey Nichols“, „Fenwick“ (Jungtinė Karalystė) ar „Found MUJI“ (Japonija). „Chocolate Naive“ savo gaminius eksportuoja į tokias šalis kaip Vokietija, Nyderlandai, Švedija, Vengrija, JAV, Hong Kongas, Kazachstanas, Tailandas ar Singapūras.