„Visiems pasaulio šokolado gamintojams „International Chocolate Awards“ yra svarbiausias metų įvykis. Tai išskirtinė proga būti įvertinantam geriausių konditerių, maisto ekspertų ir žurnalistų. Mes iškovojome auksą su juodojo šokolado plytele, pagardinta lietuvišku biodinaminiu miško medumi. Todėl mums, kaip lietuviams, tai dvigubas apdovanojimas: „Chocolate Naive“ už šokoladą ir Lietuvai – už medų“, – sakė manufaktūros įkūrėjas ir meistras Domantas Užpalis.
Tarptautinio konkurso dalyvius vertino 70 ekspertų žiuri iš viso pasaulio – nuo Italijos ir Prancūzijos iki JAV ir Japonijos.
Vertindama gaminius komisija laikėsi tam tikrų skonio receptorių budrumo išsaugojimo reikalavimų: per vieną sesiją ragavo ne daugiau kaip 20 plytelių. Vertintojai skonio pojūčio intensyvumą palaikė tarp ragavimų užkąsdami polentą (specialią kukurūzų košę) bei kitus priedus – duoną, obuolius, krekerius ar tiesiog užgerdami vandeniu.
„Chocolate Naive“ - tai trečiasis pasaulinis įvertinimas už gaminamą šokoladą - lietuviška manufaktūra iškopė į pasaulio finalą “International Chocolate Awards 2013” bei iškovojo bronzą “World Chocolate Awards 2013” konkursuose. Taip pat praėjusiais metais lietuviai buvo pripažinti kaip geriausi pradedantieji maisto gamintojai “Next Organic Berlin 2013” mugėje Vokietijoje, bei gavo metų prekės ženklo apdovanojimą Lietuvoje už pirmuosius marketinginius žingsnius.
„Chocolate Naive“ - vienas iš 200 pasaulio šokolado gamintojų, kurių produkcijos ruošimo ratas prasideda nuo kakavos pupelės. Lietuvišką šokoladą jau įvertino tokie prestižiniai prekybos centrai kaip „La Grande Epicerie de Paris“ Prancūzijoje, „Selfridges“ Jungtinėje Karalystėje ar „Brian & Barry Milano“ Italijoje. Taip pat „Chocolate Naive“ savo gaminius eksportuoja į tokias šalis kaip
Vokietija, Nyderlandai, Švedija, JAV, Japonija, Hong Kongas, Kazachstanas ar Singapūras.