Lietuvos barmenų elitas varžėsi bandydami sukurti subalansuotą, gaivaus skonio gėrimą, kuris galėtų tapti šios firmos kokteilių paveldo dalimi. Atrankinio turo nugalėtojai turės tris mėnesius laiko pristatyti savo kokteilius visuomenei ir pelnyti kuo didesnį pripažinimą. 2014 metų vasario mėnesį Lietuvoje pirmą kartą bus surengtas Baltijos šalių kokteilių čempionato finalas. Jo metu bus išrinktas nugalėtojas, kuriam atiteks kelialapis į pasaulinį konkurso „Bacardi Global Legacy Cocktail Competition“ finalą Maskvoje.
„Džiaugiuosi patekusi į geriausių barmenų ketvertuką. Šiame čempionate dalyvauju jau ketvirtą kartą ir visuomet patenku į finalą. Galbūt šiemet tapsiu nugalėtoja ne tik atrankiniame ture, bet ir pasauliniame kokteilių čempionate“, – šypsodamasi pasakoja A.Kazlauskienė.
Pasak G.Rimgailos, nors jo patirtis prie baro siekia jau dešimt metų, „Bacardi Global Legacy Cocktail Competition“ kokteilių čempionatas jam – didžiulis iššūkis: „Džiaugiuosi gavęs galimybę susikauti su kitų Baltijos šalių atstovais, tačiau suprantu, kad dabar manęs laukia sunkus darbas. Per kelis mėnesius reikės rimtai ruoštis tolimesniam konkurso etapui, pelnyti visuomenės palankumą, o tai – nėra taip paprasta“.
Viename bare dirbantys A.Mulevičius ir T.Beržis prisipažįsta, kad pasitikėjimo savimi jiems netrūksta. Vaikinai juokauja, kad didžiausia kova laukia ne su užsieniečiais, o tarpusavyje. Kokteilių meistrai tikina, kad tolimesniame čempionato etape jiedu neliks nepastebėti ir nustebins komisijos narius.
Lietuvoje susirinkusią komisiją sudarė trys kokteilių kultūros profesionalai: „Bacardi“ prekės ženklo ambasadorius iš Londono David Cordoba, profesionalus miksologas iš Indijos Arijit Bose ir įmonės ženklo ambasadorius Lietuvoje Remigijus Beinoras.
„Atrankinis turas yra skirtas šios srities profesionalams. Aš labai džiaugiuosi, kad Lietuvos barmenai labai mėgsta savo profesiją, nuolat semiasi patirties, eksperimentuoja, tai jiems suteikia pranašumą prieš kitų šalių atstovus. Šiame čempionate svarbiausias yra kokteilio skonis, tačiau vertiname ir jo pateikimo būdą bei originalumą. Manau, kad šiandien atrinkome labai šaunius finalininkus“, – įspūdžiais dalinasi R. Beinoras.
„Bacardi“ prekės ženklo ambasadorius iš Londono David Cordoba sako, kad šis kokteilių čempionatas jam itin reikšmingas: „Tai – tarsi nuolat augantis kūdikis. Džiaugiuosi, kad kokteilių kūrimo čempionatas sulaukia vis didesnio dėmesio tiek iš barmenų, tiek iš visuomenės. Man yra garbė dalintis savo žiniomis, stebėti kaip tobulėja barmenai. Šiemet stebėjau kaip kokteilių kūrėjai varžosi Latvijoje, Estijoje ir Lietuvoje. Lyginant šių šalių barmenus atrankiniuose turuose, lietuviai neabejotinai – geriausi. Jie nestovi vietoje, nuolat tobulėja, keliauja po pasaulį pasisemti naujų žinių ir praktikos, o tai šioje srityje – vienas svarbiausių dalykų“.
Pirmasis „Bacardi Global Legacy Cocktail Competition“ kokteilių čempionatas įvyko Didžiojoje Britanijoje prieš keletą metų. Kasmet jame rungiasi daugybės šalių atstovai, pradedant Amerika ir Europa, baigiant Azija ir Afrika. Tai – svarbus įvykis kokteilių kūrėjams, nes laimėtojo kūrinys skelbiamas „Bacardi Global Legacy Cocktail Competition“ metų kokteiliu ir yra pristatomas visame žemyne.