Renginių organizavimo įmonė „Eventum Group“ pradėjo tęstinę akciją „Užskaitau!“. Atsirinkę skirtingų sričių profesionalus jie lankosi įvairiose vietose ir įvertina, ar tam tikros įstaigos atitinka skelbiamus reklaminius šūkius. „Reikalavimai nėra ypatingi, jie gana paprasti, tačiau kai kurios įstaigos „pakimba“ ant prasto aptarnavimo arba siūlo prastus gėrimus“, – portalui lrytas.lt pasakoja viešųjų ryšių atstovė Dovilė Tuskenytė.
Pasak jos, žmonės ir jų poreikiai skiriasi, tad „užskaitytos“ vietos toli gražu nėra identiškos: menų fabrikai, gyvos muzikos klubai, kultūros, relaksacinių zonų ir roko muzikos barai, sporto-muzikos klubai ir kitokios įvairaus pobūdžio vietos.
Suteikiant lipduką, kavinės yra vertinamos pagal šiuos kriterijus: bendrą atmosferą, maisto ir gėrimų kokybę, aptarnavimą. Taip pat vertinamas išskirtinumas, originalumas. „Lipdukus klijuojame tam, kad Genos nariai matytų kokybiškus klubus“, – sako D. Tuskenytė.
Šiuo metu krokodilo Genos lipduką turi apie 40 įstaigų, dar tiek pat siekia lipduko ir netrukus turėtų jį gauti. Apvalusis Genos lipdukas ant durų garantuoja, kad apsilankymas vietoje, į kurią norima užsukti tikrai nenuvils. „Leteną prie širdies pridėjęs krokodilas Gena garantuoja malonų aptarnavimą, jaukią aplinką, šaunią muziką, ypatingus žmones prie kitų staliukų ar stovinčius šalia prie baro“, – sako agentūros atstovė.
Prie judėjimo gali prisidėti kiekvienas pasiūlydamas vietą, kurios teikiamų paslaugų kokybę reiktų įvertinti. Norint rekomenduoti krokodilui Genai dar nežinomą vietą – reikia prisijungti prie Genos judėjimo ir parašyti Genai: argumentuoti, kodėl būtent šis baras yra vertas patekti tarp geriausiųjų.
Tuomet Genos komanda patikrins ar vieta atitinka reikalavimus ir svarstys ar ant durų užklijuoti lipduką „Užskaitau!“.
Judėjimas artimiausiu metu apims ir kitus didžiuosius miestus.