Nors ledais prekiaujama didžiausiuose šalies prekybos tinkluose „Lidl“ bei „Biedronka“, jų įsigyti beveik neįmanoma. Labiausiai šių ledų paragauti trokštantys paaugliai į eilę stojasi jau penktą valandą ryte, o „Ekipa“ yra išgraibstoma per keliolika minučių po parduotuvių atidarymo.
Kilus didžiuliam ažiotažui interneto aukcionuose imta prekiauti ne tik šiais ledais, bet ir jų įpakavimo popieriukais, o maksimali ledų kaina buvo pasiekusi net penkis šimtus eurų.
Rinkodaros firmos „Inquiry Research“ direktorė Agnieszka Gornicka pareiškė, jog firmos „Koral“ pagamintų ledų „Ekipa“ sėkmė liudija naują gamybininkų ir vartotojų komunikacijos erą. Reklamuojant šiuos ledus buvo visiškai ignoruota tradicinė žiniasklaida, o pasitelktos jaunimo garbinamos interneto žvaigždės.
Vyresnės kartos lenkams žodis „ekipa“ nėra niekuo ypatingas, tačiau jaunimui ir ypač paaugliams tai tiesiogiai asocijuojasi su „YouTube“ bei „Instagram“ užkariavusia jaunuolių grupe, pasivadinusia „Ekipa“. Grupėje šiuo metu yra susivieniję vienuolika dvidešimtmečių, kurių kiekvienas savo asmeniniame televizijos kanale turi nuo pusės iki 4 mln. sekėjų.
Į „Ekipą“ visus sutelkė populiariausias ir turtingiausias šalies „influenceris“, 23 metų Karolis Visznievskis, žinomas slapyvardžiu „Friz“. Šis jaunuolis „YouTube“ ėmė reikštis nuo dvylikos metų, ir, komentuodamas kompiuterinių žaidimų subtilybes bei paauglių kvailystes, išpopuliarėjo.
Prieš trejus metus „Frizas“ su dviem bičiuliais ryžosi suburti populiariausius ir originaliausius vienmečius „influencerius“ į „Ekipą“. Jų apgyvendinimui „Frizas“ už 5 mln. zlotų (1,09 mln eurų) nupirko namą su baseinu, ir pradėjo kurti laidas apie „Ekipos“ narių kasdienybę, šėliones, keliones.
Reportažai apie tai, kaip „Ekipos“ nariai sudaužo naujutėlaitį „Mercedes“ automobilį arba kvailioja keliaudami po JAV pritraukė milžinišką paauglių susidomėjimą. „Ekipos“ populiarumas tapo toks didelis, jog jos vardu buvo užpatentuota rūbų bei suvenyrų kolekcija, rekordus muša trys sukurti muzikiniai kompaktiniai diskai, o firmos „Ekipa Holding“ akcijomis imta prekiauti Varšuvos vertybinių popierių biržoje.
Ledų „Ekipa“ sėkmė buvo gudriai apgalvota, o ne atsitiktinė. Iš pradžių ledais pusdienį buvo prekiauta keliuose mažesniuose prekybos tinkluose, taip iššaukiant jų bei įpakavimo popieriukų perpardavimus aukcionuose.
Į didžiuosius „Lidl“ bei „Biedronka“ tinklus ledai buvo vežami tik dvi dienas, o tokia žinia paskatino paauglius į eilę stotis nuo penktos valandos ryto. Parduotuvėms atsidarius prie ledų kilo grumtynės, visa produkcija buvo išpirkta per pusvalandį.
Šešiasdešimties gramų ledai „Ekipa“ kainuoja 1,69 zloto (0,37 euro), yra citrininiai arba braškiniai, padengti kramtomos gumos bei spraigančio cukraus sluoksniu. Firma „Koral“ pareiškė nustebusi dėl didžiulės ledų „Ekipa“ paklausos ir pranešė nurodžiusi padidinti jų gamybą iki vieno milijono porcijų.