Publika lyg užhipnotizuota klausėsi iki blizgesio nugludintų šių scenos veteranų improvizacijų, žinomų ir naujų melodijų. Nuo ankstesniojo „Spyro Gyra“ vizito į Kauną praėjo dešimt metų, bet jie, regis, nepalietė puikių profesionalų tonuso – saksofonininkas Jay Beckensteinas, gitaristas Julio Fernandezas, klavišininkas Tomas Schumanas, bosininkas Scottas Ambushas ir būgnininkas Lee Pearsonas tryško energija, entuziazmu, virtuoziškumu.
Ankstyvosios grupės kompozicijos skambėjo kaip per pirmąją pažintį, o naujų klausytis buvo net įdomiau. Minėdamas 40-metį kolektyvas simboliškai peržvelgė savo nueitą kūrybos kelią – nuo pirmųjų karjeros metų kūrinių iki naujausios kompaktinės plokštelės „The Rhinebeck Sessions“ muzikos, ilgiau stabteldamas prie legendinio 1979-ųjų albumo „Morning Dance“. Grupės pagarba savo pačios šlovingai praeičiai iš tiesų kėlė susižavėjimą.
Šeštadienio vakarą toje pačioje salėje ambicingą paraišką pateikė Lietuvos džiazo ateitis – „Kaunas Jazz“ festivalyje debiutavo kaip projekto lyderis ir kompozitorius kaunietis būgnininkas Ąžuolas Paulauskas.
Projektas buvo pasmerktas sėkmei jau vien dėl tvirtos debiutanto komandos – kartu su juo į sceną žengė trimitininkas Valerijus Ramoška, saksofonininkas Liutauras Janušaitis, gitaristas Gintaras Šulinskas, klavišininkas Raimndas Dauginas, tituluotas estų bosininkas Heikko Remmelis.
Ąžuolas galėjo ramiai patikėti patyrusiems virtuozams savo technišką, energingą, įkvėptą tradicinio džiazo muziką ir švelnias balades.